Hallo allemaal, Vanmiddag ontdekte ik tot mijn grote schrik een hard knobbeltje bij mijn dochtertje (4 mnd) boven haar tepel. Ik moet komende week toch naar de huisarts met haar voor haar reflux klachten, dus dan breng ik dat ook even ter sprake, maar ik vroeg me af of er meer moeders zijn hier die gekke knobbeltjes bij hun kinderen ontdekt hebben en wat niets geks bleek te zijn. 'k zit me waarschijnlijk heel het weekend op te vreten van de onzekerheid, dus geruststellende woorden zijn ook heel erg welkom . Alvast bedankt.
Mijn dochter had zo'n bultje op haar rug, was een verstopte klier (ik dacht talgklier maar weet het niet meer zeker). Is weer weggetrokken..
dat is idd een verstopte klier evy had het toen ze 2 weken oud was we schrokken ons dood het was echt kei hard en het kon bewegen. dus de hap gebeld voor advies maar het was niets ze had verder ook geen klachten komt heel vaak voor bij meisjes.
je kan het altijd even na laten kijken he! voor hetzelfde geld is het wel iets anders je weet maar nooit. Wij kunnen dat van afstand ook niet zien en zijn geen dokters
Dat klopt, maar mijn vraag was o.a. ook of mensen me wat gerust konden stellen om het weekend niet al te overbezorgd door te komen. (Zie mijn eerste bericht) toch bedankt voor je alertheid
Nou, vandaag het knobbeltje laten checken,maar nog niet veel wijzer geworden. Wel bezorgder. De arts wist het niet. Ik moest er even vanuit gaan dat het een kliertje was, maar hij zou het nog navragen en dan laten weten deze week of er verder onderzoek moet worden gedaan of niet......