stoppen met kolven op het werk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door chacha, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik ben het kolven op het werk een beetje zat aan het worden. Maar de BV nog niet....

Ik werk momenteel 2 dagen per week. Op maandag en donderdag.

Zou het kunnen dat ik op die dagen niet meer kolf (na het rustig af te bouwen natuurlijk, ik kolf nu nog 2x per dag) en dan op de dagen dat ik thuis ben wel voed? Of raken mijn borsten daar erg in de war van?

Vanaf juni ga ik weer 3 dagen werken, maar dan is ze inmiddels ook 9 maanden en vervalt sowieso mijn kolfrecht (kolven in de lunchpauze is geen optie)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou wachten tot de 9 maanden, die grens is niet uit de lucht gegrepen > dan meer kans dat je productie stabiel is ... Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent!

Ik durfde het niet aan ... sterker nog ... ben pas met 1 jaar gestopt met kolven (werk ook 2 dagen, wel met een avonddienst). Werk gelukkig bij een werkgever waar dit geen enkel probleem is :D. Soms zat ik wel zo in mn werk dat ik geen tijd meer had om te kolven (geef les dus ben wel echt aan tijden gebonden), daar nooit last van gehad (maar dat gebeurde sporadisch en ook pas vanaf een maand of 8/9) ... (en had dan wel altijd knaltieten)

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zou het nu nog niet doen inderdaad.
    Ik ben zelf 2,5 week geleden gestopt.. durfde het eerder niet aan.

Deel Deze Pagina