om de 4 uur drinken

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mwjalloh, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    hallo, mijn meisje drinkt nu om de 4 uur, ze groeit verder goed, ze krijgt 5 voedingen p.d. maar is het niet te vroeg om nu al om de 4 uur te komen? ze krijgt bv op verzoek.....is verder happy en alert!

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    dan zal het wel oke zijn toch!? heerlijk hoor om de vier uur!
    zou graag met je willen ruilen! ons ventje drinkt nog steeds om de 3 uur en 7x op een dag!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik vind het wel erg weinig eigenlijk. Maar als ze goed groeit ect dan zal het wel goed zitten! Misschien dat je nog een paar keer extra aan kan leggen op jouw verzoek? Zodat ze toch wat meer voedingsmomenten op een dag heeft?

Liefs, Hanneke!

4. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    ja ik leg haar zeker vaker aan, altijd nog even voordat ze gaat slapen (2 uur na een voeding) maar dan drinkt ze bijna niks! Net zat er 5 (!) uur tussen de voedingen. Maar vaker aanleggen doe ik zeker want heb liever dat ze teveel drinkt dan te weinig!

5. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    als ze het goed doet (gewicht, plasluiers, happy en energiek) lijkt me dat er niks mis mee is!

maar ik denk dat het wel goed is dat je het wat extra probeert, zoals je zelf aangeeft. zodat ze niet "vergeet" te drinken ;)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou me er niet druk om maken hoor: als ze goed groeit en fit en energiek is, kan je kindje dit gewoon aan.
    Met vaker aanleggen leer je haar eigenlijk dat ze moet eten als ze geen honger heeft... vind ik persoonlijk niet zo handig, ;)

7. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Ze geeft zelf klaarblijkelijk aan dat ze genoeg heeft aan de voedingen zoals ze die zelf neemt, je zegt zelf dat als je haar zelf aanlegt ze nagenoeg niet tot weinig drinkt dus tja, ik denk dat ze die keren dat ze drinkt genoeg drinkt om vol te zitten ;)

8. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik zou haar wat vaker aanleggen, al doet ze het nu goed. Waarom? Grote kans dat je borsten hierdoor te weinig gestimuleerd worden en dan zal je productie teruglopen, je bent nog maar zo kort bezig. Ze zeggen altijd beter 10x5 minuten dan 5x10 minuten.

Deel Deze Pagina