Hoi Ik geef nog steeds 1 à 2 borstvoeding life de rest kolf ik de melk af, daarbij doneer ik ook melk aan andere moeders, en wil daar voorlopig nog mee doorgaan. Ik ben na de bevalling 16 kg zwangerschapskg + 10 eigen kg afgevallen. in 10 maanden tijd. Ondanks dat statisch gezien nog meer kwijt zou kunnen, wil ik dit niet ( ik ben ook breed van mezelf, brede schouders, ribbenkast heupen) Wat zijn nu middelen om op gewicht te blijven, niet dat ik ga groeien, en gaan deze middelen niet in de melk, ( mijn melk is heel gevarieerd qua vetgehalte, is dit afhankelijk van wat ik zelf eet?) Alvast bedankt Groetjes fidel
hoi goede vraag! vetgehalte van je melk is nauwelijks of niet afhankelijk van wat je zelf eet. Voor een uitgebalanceerd dieet verwijs ik je naar dietist, die kan met jou meekijken wat je voedingsbheoefte nu is en wat een goede en gevarieerde voeding voor jou kan zijn. wordt volgens mij door aanvullende verzekering vergoed. Wat je als tussendoortje kunt nemen zijn noten, lekker, vers en gezond, boordevol goede onverzadigde vetten en vitamines! ook een shake van vruchten en yoghurt is een uitkomst. succes en bij meer vragen hoor ik het graag, super dat je borstvoeding geeft en doneert! Mirjam