Oooohhhhhh!(hopelijk) Nog een kleine 8 mnd geduld hebben en dan mag ik ook weer gaan voeden. Ik heb er nu al zóóóóó veel zin in!
Gefeliciteerd hoor! Als ik zo'n heel kleintje zie zou ik ook wel weer zo'n kleintje willen voeden moet ik zeggen Maar die komt hier waarschijnlijk niet meer dus voorlopig geniet ik maar van de grote kleine aan de borst.
Oh sukke ik had dat gevoel ook zo erg! En echt het Is nog meer genieten!! Als k naar m'n oudste kijk voel k me zo trots, mijn beide kids hebben bv gekregen ( en dus jongste krijgt nog) M'n opstart ging ook direct weer goed, eventjes 3 dgn last van kloofjes gehad, meneer kwam hongerig ter wereld en t kwam voor hem niet snel genoeg op gang!! Haha Nogmaaks gefeliciteerd! En we duimen verder dat alles voorspoedig zal verlopen!
Sukke, gefeliciteerd!!! Leuk zeg!! Hier begint het zo langzamerhand ook te kriebelen. En miis, als je bent wie ik denk dat je bent, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
@Miis, ik was je al kwijt maar zag dat je een andere naam had. Gefeliciteerd he met je 2e zoon!! @Linnie, hier begon het rond die tijd ook te kriebelen
Red, het was echt tegen verwachting in. Maar van de week had ik het er met man over en hij ziet het ook wel zitten. Het lijkt me zo leuk voor m'n dochter als ze een broertje of zusje heeft om mee op te trekken. Hoe gaat het met de allergie van je dochter? Ik kan sinds een paar weken alles weer eten en drinken, jeej! Zolang ik dat dieet volgde wilde ik sowieso niet aan kinderen beginnen. Maar dat is nu dus ook geen reden meer.
Thanks meiden, hihi. Leuk al die oude bekende! @Linnie: Wilde je man in eerste instantie gene 2e? Spannend! Fijn dat het ook goed gaat met de allergien. @Djenna: In totaal 9 mnd. Ben met 8 mnd met pijn in mijn hart gaan afbouwen ivm de wens voor een tweede. Ik had nog steeds geen cyclus en had bij zoonlief al medicatie nodig om uberhaupt zwanger te worden.
@linnie, rond die tijd kon ik m'n man ook weer zover krijgen om aan het idee van een 2e te wennen. Bij mij zelf begonnen de kriebels na haar 1e verjaardag wat en zouden eigenlijk rond haar 2e ervoor gaan. Is iets eerder geworden en was gelijk zwanger. Maar voor nu lijkt het leeftijdsverschil van bijna 2,5 jaar ons ideaal voor zover dat kan haha. Fijn zeg dat je alles weer kunt eten en drinken! Hier vanaf 14 maanden. Soja-allergie is sinds haar 2e verjaardag over. KMA lijkt iets beter te gaan, ze reageert niet op een boterham waar melk in is verwerkt, hapje koek met roomboter is ook geen probleem dus langzaam komt er verbetering in. Ben erg benieuwd hoe dochter straks reageert op de baby. Ze is in elk geval gek op baby's alleen zal het wel wennen zijn dat deze niet meer weggaat en ook aandacht en tijd opeist @Miis, geen idee waar het bv topic is gebleven. Straks misschien weer wat opstarten? Evenstar is ook bijna uitgerekend zag ik, misschien kletst die ook weer mee.
Sukke (m'n autocorrectie zegt dikke, das ook niet aardig hè ), Man en ik wilden beiden voorlopig niet, man twijfelde überhaupt of hij ooit een tweede wilde. Hij vond het zo met dochter alleen ook prima. Maar daar komt hij nu ook op terug. Contracttechnisch gezien zou het handiger zijn om nog even te wachten. Red, beter van de allergieën! Fijn dat soja wel goed gaat. Dan kan ze dat in ieder geval drinken. Want ze was met de bv gestopt toch? Ik heb hier nog niet bij haar geprovoceerd, binnenkort maar eens proberen. 2,5 jaar is zeker mooi! Zeker als ze wat ouder zijn, dan kunnen ze lekker spelen. Leuk hè hoe die kleintjes met andere kindjes omgaan. Mijn dochter is ook helemaal weg van andere kinderen.
Grappig trouwens Sukke, onze eerste kindjes schelen niet veel kwa leeftijd en onze tweede straks ook niet
@Linnie: Haha! Nee is niet aardig! Goed dat je het zag anders had ik meteen een minderwaardigheidscomplex! Tja contracttechnisch is hier ook aan de orde. Ik ben er 1 juli werkloos! Ben wel aan het solliciteren dus zal wel snel wat hebben maar ach. Ons huis staat ook te koop. Huidige huis is wel te doen met 2 kindjes maar is niet ideaal. Ik vind persoonlijk niet dat ik mijn leven "stil" moet zetten hiervoor. Komt allemaal wel op zijn pootjes terecht. @Juju: ow wat grappig. Mijn eerste ouder en jouw tweede (als het goed is)