Hallo Ben net 1 dag mama en nu al vragen hahahaha. Ik heb best gevoelige tepels en daarbij zijn ze ook nog aan de platte kant. Dochter lief heeft een beste kracht in haar kaak met als gevolg dat ik nu een hele gevoelige linker tepel heb en een soort van blauwe plek op de ander. Voeden is gevoelig maar niet pijnlijk tot nu toe. Kan dit kwaad of is mijn kraamverzorgster toch te hardhandig met aanleggen?
Ik dacht al dat er iets was. Inmiddels zijn de plekjes op mijn tepels verdwenen. Het leken een beetje schaafplekjes maar nu zijn ze gewent aan het drinken van de kleine. Ik heb alleen aan de linker kant nog echt een tenen krommende pijn als ze begint te zuigen. Denk het toeschietreflex wat ik als pijnlijk ervaar maar goed daar zal ik niets aan kunnen veranderen denk ik.
Hoi, Het zou i.d.d. heel goed het toeschietreflex kunnen zijn. Je zou ook nog het oprekken van de melkkanalen kunnen voelen. Beide oorzaken zijn gelukkig van korte duur. Gelukkig gaat het vanzelf over. Als je niet steeds minder last ervan krijgt moet je even aan de bel trekken. Groeten Rieneke