ovulatietesten nega en tempen posi?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Silly43, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Hoi

In augustus heb ik een miskraam gehad. Ik gebruikte voor mijn MK altijd ovulatietesten en die gaven altijd heel duidelijk positief aan. En 11 dagen later werd ik ongesteld (behalve die ene keer dan) Nu na mijn MK gebruik ik weer ovulatietesten maar ze worden niet positief. Ik heb een paar dagen dat ik heel vaag een 2e lijntje zie na min. 5 minuten pas en bijna niet te zien. Maar ik temp er ook bij en daar is toch duidelijk wel een eisprong te zien. (zie kaartje)
    Mij vraag is nu: Kan ik wel een eisprong hebben maar geen positieve ovulatietesten? Vind het een beetje vreemd :( Wat denken jullie?

Alvast bedankt!

http://img122.imageshack.us/img122/7806/naamloosvo2.png

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

de eerste cyclus na een miskraam is vaak ontregeld. Soms heb je dan helemaal geen eisprong, soms pas veel later dan je gewend was.
    Dat is normaal en niets om je druk om te maken. Wacht anders deze cyclus gewoon af, tot je ongesteld wordt en ga er de volgende cyclus weer voor. Deze cyclus geeft geen betrouwbaar beeld van je huidige situatie.

Mirjam

Deel Deze Pagina