Oei... dat is even wat anders dan wat de meeste dames ervaren, maar het is ook wel nuttig om eens wat anders te horen dan "meteen regelmatige cyclus" @Miekie en Mariette: ik lees hier op het forum veel lovende verhalen over de Etos Zwanger worden pillen, waardoor je cyclus ook op gang gebracht wordt. Hebben jullie deze al geprobeerd?
ik ben gestopt en nergens last van gehad. heb 1x een pil menstruatie gehad, en was meteen zwanger. dus eigenlijk weet ik niks van ontpillen
@Moppie Ben nog niet begonnen met Etos zwanger worden pillen. Denk dat ik dit wel eens zou kunnen proberen. Heb morgen een afspraak bij de HA. Misschien dat die nog ideeën heeft. Vind het zo frustrerend. Waarom werkt mijn lichaam niet?
Ik ben 2 oktober gestopt, een pil menstruatie gehad, en gelijk zwanger ook. had het echt nooit verwacht
En dan zeggen ze dat het per uitzondering gebeurt, maar je hoort het zo veel! Ach... ik ga er niet van uit dat het meteen raak is. Denk alleen wel dat ik mn duikvakantie voor oktober (in a land far far away) af moet gaan zeggen. Feb stoppen + Maart zwanger = Oktober hoogzwanger! Zelfs al zou het pas een paar rondes later raak zijn, dan nog zou ik niet gaan duiken, en om tot na Oktober te wachten gaat me te ver Hoe ver in een zwangerschap mag je trouwens nog lange vliegreizen maken?
Hmz, dan zou ik dat nog wel even na moeten zoeken wat we willen nog een behoorlijke reis maken volgend jaar...
Tsjah, maar die reis is pas voor over 11-12 maanden! Ik ga niet nog langer wachten met niet zwanger worden, dan maar niet vliegen hahahaha...