Als eerste wat een lange route en wat een doorzettingsvermogen!! Heb je wel een vervolgopleiding volledig afgerond of ben je met de p van het hbo naar de universiteit overgestapt? Want alleen een universitaire bachelor is geen volledig afgeronde opleiding. Ik weet niet binnen werkveld je wilt werken maar ik ken diverse beroepen (met name bij de overheid en semi overheid) waar men een afgeronde opleiding op een bepaald niveau als minimale ondergrens heeft. Ondanks massa's werkervaring of intern al jaren werkzaam zijn kom je niet binnen of niet verder zonder een diploma. In het bedrijfsleven is men vaak minder strak daarin. De kans dat je nog 2 jaar master gaat volhouden en behalen met een zwangerschap of baby/jong kind is vaak minimaal. Dan heb je tijd en energie elders liggen en daarna zal het alleen maar moeilijker worden. Bedenk dat als je nu weer stopt het waarschijnlijk definitief is. Dat is prima als je dat echt wilt. Maar ga er niet in met de gedachte wel weer eens te beginnen. Je kennis en actieve leerhouding zakt weg. Een vruchtbaarheidstraject met zo'n zwate studie lijkt mij een heftige combinatie. Is dat wel haalbaar. Zeker als jij al klachten hebt of hebt gehad,?
Ik heb niet alles gelezen dus sorry als dit deels al is genoemd oid. Zou je evt nog een andere rechten master kunnen doen? En moet het per se in 2 jaar of kun je het evt nog iets meer opknippen? Bijv een apart half jaar voor je scriptie oid. Zeker icm jullie traject (ik kan me geen voorstelling maken van hoe zwaar en intens dat is maar de combi lijkt me heftig). Mijn ervaring is wel dat met alleen een bachelor er minder mogelijkheden/opties zijn..
Ik snap wel wat je bedoelde. Ik zou zo ook kunnen denken tijdens een sollicitatiegesprek en eerlijk: ik doe het nog steeds als ik dat voor me zie liggen bij een CV. Was jij nou niet juriste oid?