Wij zijn al een poosje bezig, tot nu toe nog niet gelukt. 26 januari had ik de eisprong, 31 zei dan ongeveer de innesteling plaats vinden. Nu heb ik eigenlijk sinds vanochtend, wat van die aparte krampjes of steekjes onderin de buik. Zal dit al te maken kunnen hebben met een eventuele innesteling? Ik hou me er al een aantal maanden niet meer bezig om teleurstelling te voorkomen, maar dit keer valt me dit erg op.
Als je eisprong op 26 januari was, dan is de innesteling ergens tussen 1 en 5 februari. Je telt voor de ontwikkeling van een enbryo in DPO ofwel Days Past Ovulation/dagen na de eisprong. Embryo's volgen een behoorlijk vast ontwikkelingspatroon. Op dag 5 is een embryo een blastocyst en op dag 6 start de innesteling. Deze vindt plaats tussen 6dpo-10dpo. Jij zit vandaag op 3dpo en dat is echt te vroeg voor de innesteling om al bezig te zijn. Wel kan je baarmoeder reageren op de aanwezigheid van een embryo. Of komt het door progesteron.
Mij had het gevraagd bij de huisarts waar ik zeg maar ook met mijn persoonlijke dingen naar toe kwam. en de datums wat ik typte, kwam daar uit.
Ik snap echt niks meer van die datums haha! Ik weet alleen wel dat mijn volgende menstruatie begint op 9 februari. Bij de eerste raakte ik onverwachts zwanger, dus heb ik nooit met die datums gezeten haha
6 maand. Ik had zo straks al onderwerp geopend. Ik Zit nu op 8 dpo .. Veel wit slijm verlies en steken, krampen.
Vandaag echt niet normaal witte afscheiding, kan elke uur een schone string aan doen. Stinkt niet, maar wel wat buikpijn soms. Zit nu 4 dagen voor NOD
Zou morgen even testje halen kv 2v5 en anders bestellen nu via zwanger en kids. Heb je t morhen in huis. En testen. Ben je ook van je onzekerheid af...en wie weet