Misschien heeft iemand hier de gouden tip.. Moet bij mn broeken eigenlijk een riem om, maar vind riemen echt vervelend. Als ik sta moeten ze strak zitten, ga ik zitten steekt dat dichtmaak-ding in mn buik... Heeft iemand hier tips voor een lekker zittende riem? Hoeft geen moderne te zijn, heb toch altijd wat langers erover aan. Puur functioneel...
Ow, deze heb ik al geprobeerd maar is het niet... Bekijk Gespvrije Riem - Broeken - Unisex - Elastische Riem - Zonder Gesp - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/gespvrije-riem-broeken-unisex-elastische-riem-zonder-gesp-zwart/9200000113138909?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Heb niet veel tips maar zorg dat de gesp van de riem klein is. Dan is de kans klein dat die in je buik gaat steken.
Ik heb de riem van mn man ingepikt, hij heeft er 1 van pme legend en die zit perfect drukt nooit in me buik, wat je ook nog kan proberen is een riem van met 2 oogjes waar je je riem zeg maar doorheen moet rijgen? * google op riem met D ringen dan vindt je ze wel
Ik koop altijd van die dunne riemen bij H&M. Heb ze in het zwart en bruin en zijn maar €5. Ik vind deze heel fijn.
Kan je je broek niet een stukje innemen aan de zijkanten? Dan ben je in 1x klaar. Of een riem met elastiek, dan veert hij wat mee als je ga zitten