hallo dames, de titel zegt het al, heel veel broeken zijn breed van boven krijgt hij zn plofkontje in vooral die van de hm. heeft iemand nog tips voor een betaalbaar spijkerbroekje?? hij heeft maatje 74/ 80 we hebben een klein mannetjes is ook nog maar 69 cm hihi en 11 maanden.
Met 69 cm in maat 74/80? Dan heeft hij lange benen of niet? Mijn smalle zoontje heeft er een paar van just small (te koop bij jola/sengers/als je op persival googled vind je de winkels wel) en die passen goed. Maar n iet alle modellen zijn smal. Verder heeft hij er een paar van de v&d en van Zara die ook smal vallen. En 1 van de hema, maar daar is het uitzonderlijk. Een merk wat fantastisch zit is noppies, ik vind de prijs alleen iets minder fantastisch .
Hier ook een smal jochie en de spijkerbroekjes van de hema zitten heel mooi. Mooie smalle broekspijpen, leuke afwisseling met al zijn "plofbroeken" lol.
Just smal koop je ook bij de Bertus ten Hoor maar verschild erg per broek. Zara is idd erg goed maar vind Name it ook goed. Noppies kruipen ze snel door heb ik wel eens gehoord. Sommige Bentex modellen zijn ook goed.
Mijn zoontje was toen hij klein was ook zo smal. Hj had dan Name-it broekjes aan die stonden hem erg leuk
haha dat verklaard een hoop! Maat 68 hoog water en 74 nog net te lang. Die van de Hema moet ik echt te ver aansnoeren en dan krijg je zo`n rare loze broek. Ik heb ook een hoop broekjes die je helemaal niet kunt aansnoeren,die kan die van de zomer aan als 3/4 broek.
Zara, prenatal, noppies en soms name it. Hema vind ik niet fijn. Zijn vaak kort en heb ik dan al sneller een maat groter van en uiteraard dan weer wijder.
Ons kleine ventje heeft ook voornamelijk broekjes van Just Small, Name it en de Hema. Leuke stoere broekjes en vallen mooi.
Ik ben voor.mn dochter ook op zoek naar een broek maar alles is zo wijd! Hema , prenatal, name it, daar verzuipt ze in. Noppies en mexx lukt wel maar nu zag ik daar weer geen leuke
name it heeft verschillende modellen:van smal tot heel wijd. Je zou verder nog bij Zara kunnen kijken, die zijn ook mooi smal.
Kijk even bij kinderkleding-tekoop.nl. Is nu 65% korting. Retour valt mooi smal en Blue System is daar ook van, is wat goedkoper. Heb laatste een jongensbroekje besteld en die viel ook mooi smal.
Van de goedkopere merken zit Jesse eigenlijk alleen name-it (en dan de smalle lijn) en sommige broekjes van Hema goed. Van de wat duurdere merken zit Vingino heel mooi, Noppies en Levi's (smal model). Voor de duurdere broekjes, met name Vingino en Levi's betaal je wel wat meer, maar zijn via MP weer erg makkelijk en goed te verkopen, dus betaal uiteindelijk niet zo heel veel meer voor een broekje.
wij hebben ook een kleine pop met kleine billen en dunne benen en deze broeken zit echt super mooi en lekker goedkoop