net weer begonnen met de pil, rare bijverschijnselen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Diddl, 3 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik ben sinds 6 dagen weer aan de pil. Nu ben ik steeds er beroerd 's morgens en blijf af en toe bloedingen hebben (nadat ik ongi ben geweest). :(
    Heb nog nooit last gehad van bijwerkingen van de pil. Herkend iemand dit? Vindt het erg vervelend en weet niet wat ik er aan moet doen.
     
  2. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Misschien verstandig om een andere pil te gaan slikken? Ik heb het ook wel gehad met de microgynon pil. Ben toen overgestapt naar diane en het ging goed.

    Succes!

    Marian
     
  3. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    De bloedingen kunnen voorkomen in de eerste 3 maanden dat je begint met de pil. Je hoeft je er geen zorgen om te maken, en als je hem op tijd gebruikt en geen diaree/overgeven hebt en geen andere medicijnen gebruikt die invloed hebben op de pil beschermt hij ook gewoon tegen zwangerschappen.
    Het is een kwestie van ff doorzetten.
    Mocht je na die drie maanden nog last hebben van bloedingen is het mischien verstandig om over te stappen.
    Vervelend is het wel
    Succes :)
     
  4. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Bedankt voor jullie reacties. Zal het nog even aankijken en anders ga ik naar de ha.
    Het vreemde is dat ik deze pil (microgynon30) al vanaf m'n 16 slik en nog nooit ergens last van heb gehad. Ook niet na m'n zwangerschappen.
     
  5. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Bedankt voor jullie reacties. Zal het nog even aankijken en anders ga ik naar de ha.
    Het vreemde is dat ik deze pil (microgynon30) al vanaf m'n 16 slik en nog nooit ergens last van heb gehad. Ook niet na m'n zwangerschappen.
     

Deel Deze Pagina