HOi allemaal.. Misschien een stomme vraag maar.. Wij hebben toen ik zwanger was een kinderwagen/wandelwagen gekocht. Nu zijn we er achter dat het niet zo;n geweldig ding is. Ons zoontje past niet meer in de kinderwagen.. Nu was ik eigenlijks op zoek naar een wandelwagen, een redelijk nieuwe op marktplaats, maar overal zit een bak bij. Zijn er ook alleen wandelwagens?
Hoi! Ik denk dat je dan voor een stevige buggy moet gaan? Die lijken op wandelwagens (zonder bak dan he) Dacht ik hoor! Anders sorry als ik het verkeerd heb
De meeste mensen kopen (natuurlijk)een complete kinderwagen, dus zo gek is het niet dat er wagens met een bak bij zit. Begrijp ik wel. Maar het lijkt me wel dat je bij bijv de Babydump alleen een wandelwagen kan kopen. Maar in verhouding is het vast goedkoper om een complete wagen te kopen (misschien voor een evt volgend kindje?) Succes met zoeken!
In de winkels worden de meeste wagens compleet met reiswieg aangeboden, maar de meesten worden ook gewoon verkocht als wandelwagen hoor.
Veel winkels bieden het idd als set aan maar je kunt ook prima alleen onderstel + zitgedeelte kopen. Op de site van Babypark kun je van sommige merken zelfs het frame los kopen
Als de prijs aanstaat, dan kun je je tweedehands toch wel eentje met wagenbak kopen? En als je een mura koopt, dan heb je een grote bak! Het matrasje is 75 cm lang. Heb je er misschien voor een eventuele volgende ook wat aan. En anders een luxe buggy kopen. Ik zou wel eentje doen die plat kan, gezien de leeftijd van je kindje. Misschien eens langs de winkel gaan?
Easywalker kun je ook los kopen. Zoals de meeste wagens is de bak een optie alleen verkopen winkels het vaak als totale set om meer omzet te behalen (niet met opzet maar toch omdat de meeste mensen alles nodig hebben).
Er zijn ook buggy's die gebruikt kunnen worden vanaf de geboorte, dus aangezien je kindje al 6 maanden is, is dat misschien een optie? Ik weet niet precies uit mn hoofd welke dat zijn, maar dat zou je na kunnen vragen bij een babywinkel? Ik dacht dat chicco er in ieder geval eentje had...
In B kan je van Quinny ook enkel de wandelwagen kopen. Reiswieg is een optie bij oa. Dreambaby en Premaman. Dus het kan wel. Meestal worden er sets aangeboden, want dit komt voordeliger uit dan dat je alles apart gaat kopen.
Ik zou zelf op die leeftijd niet voor een buggy gaan. Bij winkels zijn wandelwagens ook zonder reiswieg te verkrijgen. Maar 2e hands is dat vaak moeilijker omdat ze vaak als combiwagen gekocht worden. Maar is jou eigen wagen dan alleen met reiswieg? Watvoor wagen heb je?