Rare gel-afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sappie86, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Hallo meiden!

Sinds 12 aug ben ik gestopt met de pil en toen mijn laatste 'pil-menstruatie' gehad. Nu heb ik me een beetje verdiept in hoe mijn cyclus zou moeten gaan zodat ik in de gaten zou hebben wanneer ik mijn ovulatie heb. (oa temperatuur en slijm controleren).

Nu ging ik vanmorgen naar het toilet en nou had ik bij het afvegen toch iets!! Na +- 3 dagen bijna geen afscheiding en daana 1 dag crème (zo noem ik het maar even) veegde ik vanmorgen een dot haargel eruit :$
    Tenminste daar leek het op. Van die haargel voor mannen uit een potje..

Weet iemand wat dit is???

Alvast bedankt!

2. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    weet niemand wat dit is?? *beetje ongerust zijn*

3. Happy1985

Happy1985 Lid

16 aug 2011
    22
    0
    0
    Hi Sappie,

Volgens mij heeft het ermee te maken dat je eisprong eraan komt..je kan het beste even googlen..maar volgens mij is dat het..heb ik uit verschillende verhalen gehaald :)
    Het is denk ik niks om je druk over te maken :)

Liefs mij.

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi,

Dit is denk ik bijna wel zeker je eisprong. Ik heb dat ook altijd voor mijn eisprong. Ik zou voor de zekerheid ff een ovu test doen.

Succes!

5. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    ik dacht dat als je ovulatie eraan komt je dan een soort eiwit-achtig slijm hebt waar je draden van kon trekken (heb ik gelezen dan he...) hier kan je mee stuiterballen!!

En kan ik zomaar met een ovulatietest beginnen dan? Maakt dat niet uit wanneer je daarmee begint?

6. Happy1985

Happy1985 Lid

16 aug 2011
    22
    0
    0
    Hi Sappie,

mmmm ja dan weet ik het ook niet...gek zeg echt zo een bolletje..
    Hopelijk kan iemand anders je ermee helpen! :)

Liefs

7. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Zal het vies uitleggen maar dat is wel het duidelijkste.

Is de bol slijm doorzichtig zoals een snottebel? zonder kleur en helder?
    Dat is dan je eiwitslijmverlies.Klusserderklus dus de komende week.Ik had altijd 4 a 5 dagen dat slijm en dan de 3de dag nadat dit stopte mijn ei.Dus duurde even vanaf het moment van slijm en dan naar ei.Niet te snel stoppen dus.

Is het creme wittig en vlokkerig dat is je afscheiding na ei.Dan is deze geweest en is het weer romig zeg maar.

8. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    hallo mamavanlucas10!

Nee het gelatinebolletje (zo noem ik het maar even) was niet vlokkerig en creme/wit maar een beetje gelig en doorzichtig (kan mss ook door urine komen?) maar t was ook niet plakkerig zoals op alle sites staat geschreven.

Kan ik vandaag een ovulatietest doen?? Heeft dat zin of moet je daar al van tevoren mee beginnen??

9. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik had gisteren precies hetzelfde.. Het is doorzichtig en een beetje gelig.. het is veerkrachtig maar wel slijmerig..
    Bij mij betekend dit dat ik mijn ei sprong ga krijgen. Ik zou het dus even in de gaten houden als ik jou was en inderdaad misschien een ovu testje doen..:)

10. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Nou dan zal ik eens naar de winkel rennen! haha.. ik hou jullie op de hoogte

11. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Herkenbaar! Beetje vies verhaal natuurlijk, maar ik had vanochtend aardig heftige krampen (al was het ook zo weer over) en 'vond' vanmiddag een slijmprop, precies zoals jij omschrijft. Voor de rest was het nu meer dik en 'klonterig', dus zo'n doorzichtige prop viel mij wel op!
    Aangezien ik pas net gestopt ben (midden in een strip) en nog geen menstruatie/onttrekkingsbloeding of iets heb gehad, zou ik niet weten wat ik er uit op moet maken....

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik had dit vandaag ook ! echt proppen gel slijmachtig
    dan denk ik dus dat mn eisprong eraan komt :)vanavond maar klussen

13. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Nou volgens mij komt m'n ovulatie eraan hoor...
    Kan niet duidelijker!! ;) (zie bijlage)

14. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    :D Heerlijk deze praatjes!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik had het vanmorgen ook. Doorzichtig en slijmerig. Ik weet niet of mijn ei al is geweest of nog moet komen met dit teken maar vanavond hup aan de klus!

Deel Deze Pagina