zwanger of niet??????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aranka88, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aranka88

Aranka88 Lid

1 apr 2013
    25
    0
    0
    Hoi meiden,

Momenteel zijn wij bezig in de 4e ronde.
    Had vanaf het begin wel een aardig regelmatige cyclus van steeds 26-28 dagen.
    Nou zou ik dan gisteren ongesteld moeten worden maar ben het nog niet :) vind het opzich wel positief. Maar heb getest en deze gaf negatief.
    Heb wel echt veel klachtjes: met vlagen misselijk, heb nu al ongeveer 3 dagen dat ik zo'n zeurderig gevoel heb in me inderbuik en last van me rug. Net even anders als dat je ongesteld zou moeten worden. Me darmen zijn helemaal vanslag en heb normaal pijnlijke borsten al een paar dagen van te voren maar dat het ik nu ook helemaal niet. Wel het gevoel dat ze wat groter zijn.

Misschien zoals jullie kunnen begrijpen weet ik het niet meer.
    Wat kan ik nu het beste doen? Iemand ervaring of tips?
    Word wel een beetje gek van de zenuwen hahah.

Liefs

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Afwachten.. en over 2 dagen als je nog niet ongesteld bent geworden nog eens een testje er tegenaan gooien.

Sterkte met wachten en ik hoop voor je dat het raak is!

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook zaterdag nogmaals gaan testen als ik jou was. 't Kan ook zijn dat je een latere eisprong hebt gehad en dus of zwanger bent of binnenkort ongesteld wordt.. Zonder test is er nog weinig te zeggen jammer genoeg.

4. Eva82

Eva82 Lid

4 jul 2013
    56
    0
    0
    mee eens, een dag overtijd is nog niet echt bepaald veel. En helaas lijken de symptomen van zwangerschap erg veel op een naderende menstruatie. Succes!

5. Lientje30

Lientje30 Lid

4 jul 2013
    11
    0
    0
    Taxichauffeuse
    Kerkrade
    Misschien heb je te vroeg getest, even 2 dagen afwachten en dan nog eens testen. Misschien maak je niet zoveel HCG aan. Je kan een extra gevoelige test gebruiken.

6. Aranka88

Aranka88 Lid

1 apr 2013
    25
    0
    0
    Ja zal nog even twee dagen wachte :) ben heel benieuwd :)
    Heb wel echt andere klachten dan dat ik ongesteld moet worden.

Blijft spannend!

7. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL

Erg herkenbaar!! Heb dit ook allemaal en mijn NOD is pas op 11 juli :(... ik moet nog langer wachten!! :)

8. Aranka88

Aranka88 Lid

1 apr 2013
    25
    0
    0
    Pfff nu 2 dagen overtijd. Heb ik nog niet eerder gehad dus zit echt onwijs in spanning:(. Voel ook van alles en weet gewoon niet zo goed wat ik er van moet denken.

Laat me of gewoon ongesteld worden of een positieve test!! Haha

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Je zit nu dan op dag 30? Spannend hoor!

10. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Precies, als die onzekerheid maar weggenomen wordt!!

11. Aranka88

Aranka88 Lid

1 apr 2013
    25
    0
    0
    Nou ik weet het niet meer. Hoelang kan het wel niet duren voor je een positieve test hebt als je "overtijd" bent?
    Pfff ben niet zo heel goed in wachten hahah.....misschien wel al een beetje gemerkt ;).
    Ik
    Maar iemand ervaring met nog geen positieve test en weet iemand hoelang het wel niet kan duren voor je het wel kan zien?

12. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Ik had 't pas bij 3 weken overtijd positief.. Bleek dat ik vanwege stress m'n eisprong 3 weken te laat heb gehad! Lange tijd in onzekerheid, maar nu inmiddels alweer ruim 13 weken zwanger! :)

13. Aranka88

Aranka88 Lid

1 apr 2013
    25
    0
    0
    Nou vanmorgen toch ongesteld geworden :(
    Maar we blijven positief!!! Op naar de volgende ronde!

14. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh wat jammer :(... Nou we laten ons niet kisten he en op naar de volgende ronde!!;)

15. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Beste Aranka88,

Wat jammer om te lezen:(. Zit in hetzelfde schuitje als jij, ruim twee dagen over tijd, maar nog steeds geen positieve test in handen. Ik zie alleen maar enorme witte vlakjes,...... nu ben jij dus 5 dagen over tijd ongesteld geworden:$. dat zo voor mij woensdag zijn.... oehhh ben ook zo zenuwachtig. Erg is dat gevoel man! :)

Heel veel sterkte in ieder geval!

grtjs,
    Mystje79

Deel Deze Pagina