Voor mij NOD had ik al vermoeidheid, hoofdpijn, rommelende darmen en lage rugpijn. 2 dagen geleden heb ik mn ongi gehad, alleen 3/4dagen eerder dan altijd. Nu heb ik 2 dagen nergens last van gehad behalve vermoeidheid, rommelende darmen en hoofdpijn. Maar zonet vond ik doorzichtige afscheiding met heel licht bloed er in. Vandaag was wel mn officiele NOD dag, maar naar mij idee is die geweest 2 dagen terug. Kan het dan toch zijn dat zwanger ben of niet??
Als je onbeschermd een orgi hebt gehad is de kans ms iets groter Maar zonder gein, gewoon een test doen dan weet je het zeker
Sorry stond een typ fout in, heb je wel eens met die smartphones. Maar bedoelde met orgi, ongi. Heb voor die tijd wel onbeschermt seks gehad met mn vriend omdat we graag kindje wille
Ja, het kan nog wel. Eisprong kan later zijn geweest en dan was de ongi misschien een innestelingsbloeding. Alleen een rest kan je definitief antwoord geven.
Hooi nee temp niet dagelijks. Alleen als ik me echt niet goed voel en aan mn zelf voel dat echt warm ben, maar blijft dan op 37.2. Wat zouden jullie doen??
Dat zegt niks. Temperaturen zegt pas wat als je elke ochtend op hetzelfde tijdstip direct na het ontwaken temperatuurt. Zomaar lukraak temperaturen zegt helaas totaal niks. En wat zouden jullie doen? Een test kopen en doen! Dat is het enige wat we je kunnen adviseren! Succes en laat je de uitslag van de test even weten?
Dat weet ik, vandaar uit ga ik er ook niet van uit dat het zo mogelijk kan zijn. Maar zit wel te denken om een test te doen dus ga dat even doe doen. Ik laat jullie weten
Wanneer is beste om te testen eigelijk over heel de dag? Vraag me dat nou eens echt af, omdat je veel hoor over de ochtend
Ochtendurine is wel het beste (dus de eerste nadat je wakker bent, dacht ik altijd tenminste). Is nu nog ochtend, dus je kunt het proberen.
Goede morgen dames, Zojuist net een test gedaan, geeft helemaal niks aan ook controle strook niet, heb alles via de regels gedaan, ga vanmiddag uit werk nieuwe kopen en opnieuw doen morgen ochtend. Balen maar nog steeds spannend