na hoeveel dagen na pregnyl testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sjolie, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Hoi allemaal

    Wie weet dit, hoeveel dagen na een pregnyl injectie kun je ongi worden.
    Is dat precies 14 dagen na de injectie of net wat later, want ik kon deze maand niet echt meten waar ik mijn eisprong had

    groetjes sjolie
     
  2. cira

    cira Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Na zo'n pregnyl spuit moet je minimaal 14 dagen wachten met testen. anders kan je een vals pos.test krijgen door de pregnyl.
     
  3. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Als je Pregnyl gehad hebt, weet je toch ook wanneer je eisprong was? Pregnyl wordt gegeven als je eisprong in aantocht is, als er een follikel zit van minimaal 18 mm. Ongeveer 40 uren na de Pregnyl-injectie heb je je eisprong. Ik weet niet hoe lang je anders altijd na je eisprong ongi werd? Dit kan variëren tussen de 10 en 18 dagen.

    Het duurt 10-12 dagen voordat de Pregnyl weer uit je lichaam is, dus je kunt niet eerder een zwangerschapstest doen, omdat je anders vals positief test.

    Succes!

    Groetjes,
    Jippie
     
  4. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hallo,

    Misschien een domme vraag, maar krijg je van de arts niet te horen wanneer je het beste kunt testen als je pregnyl hebt gehad?
    Ik ben net begonnen met de 1e ronde clomid en moet binnenkort ook pregnyl spuiten..
     
  5. Niet meer actief

    Ja, gewoon 14 dagen wachten. Liefst 17 dagen.
    (lukt me toch nooit!)
     
  6. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Bij ons mocht je altijd twee weken na je eisprong een zwangerschapstest doen. Als je Pregnyl spuit, zijn dit vaak 10.000 eenheden en dan zo'n 40 uur voor je eisprong. Na 12 dagen is de Pregnyl wel uit je lichaam, dus twee weken na je eisprong kun je nooit meer positief testen door de Pregnyl. Wij hoefden zeker geen 17 dagen te wachten! Houd gewoon standaard die twee weken aan, dan heb je ook wat meer zekerheid en zit je niet met te vroeg testen.
     
  7. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik ben er inmiddels al achter want ik had vanmorgen een lagere temp. en wordt dus vandaag ongi (balen!).
    Ik wist niet precies wanneer ik de eisprong had want ik kreeg eerst geen verhoging dus was er wat onzeker over, eerste keer pregnyl, maar bij mij is het dus 16 dagen na de pregnyl ongi.
    Groetjes sjolie
     

Deel Deze Pagina