Hoe zit dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angela24, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik ben halverwege gestopt met mijn pil omdat we voor een tweede willen gaan. Normaal zit je dan rond je vruchtbare periode als je geen pil slikt. Hoe zit het dan nu? Ben ik dan wel net zo vruchtbaar?

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zou het niet weten

3. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Ik heb ook geen idee of je dan nu nog wel een eitje krijgt. Omdat de pil dat dus tegenhoudt als het ware dacht ik zo, maar als je middenin stopt... tja... geen idee. Ik zou zeggen, ga lekker klussen en je ziet het vanzelf ;) hihi.
    En anders wordt het de volgende maand.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik denk niet dat je nu een eisprong gaat krijgen.
    Je pil gaat de rijping van een eitje tegen.
    Je heb vanaf je begin van je cyclus geen nieuw ei wat aan het rijpen is geweest dus dan is er niets om te springen

Echter zeker weten doe ik het niet maar dit is wat ik denk.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.465
    113
    Ik denk ook niet dat je nu een eisprong krijgt. Als het goed is worden nu pas de hormonen weer aangemaakt die voor een eisprong zorgen, daardoor is bij veel vrouwen de eerste cyclus na de pil ook wat langer dan anders.

6. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ik werd zwanger door de pil heen mn schoonzus heeft een mooie dochter en is in de normale vruchtabare dagen 2 dagen de pil vergeten
    mijn moeder is halver wegen de pil ook gestopt en daar kwam ik 9 maand later ze zeggen niks voor niks in die boekjes van de pil dat als je hem in die week vergeet is de kans heel groot op een zwangerschap dus ik zeg ja je bent dan net zo vruchtbaar
    dus lekker aan de klus :p
    liefs

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik dacht dat de pil tegenging dat er een eitje springt.. Want als je een pil vergeet kun je zwanger raken, dus het eitje rijpt wel..

8. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ja, ik weet het ook niet hoe het zit. Je hoort het natuurlijk wel vaak dat mensen een keer een pil vergeten en dan zwanger zijn geraakt. Maar dat zou nu echt een kadootje zijn. Daar rekenen we niet op maar zou natuurlijk wel heeeel welkom zijn. Ik baal zo van die onzekerheid tijdens het zwanger worden. Onduidelijke symptomen, gekke kwaaltjes die niks zeggen enz...
    We wachten maar af en in de tussentijd klussen we maar verder!

Deel Deze Pagina