Meiden die gezellig willen mee kletsen over de kwaaltjes voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chann1992, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Hoi Meiden,

Misschien leuk om gezellig te kletsen over de kwaaltjes of juist helemaal geen kwaaltjes voor NOD...

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD dag is, heb deze maand geen ovulatie testen gebruikt waar ik nu wel van baal. Ik verwacht aankomende maandag mijn NOD om dat ik 18 mei rekbaar slijm heb gehad, zegt natuurlijk alsnog niks. ;)

Ik heb al ruim 1 week last van mijn onderrug heb zoon zeurend gevoel.
    Het is ook de hele tijd aanwezig. Heel soms voel ik steekjes in mijn onderbuik/liezen maar dat is af en toe.

Heb ook al een paar dagen last van mijn darmen, paar keer echt buikpijn gehad dat je snel naar het toilet moet rennen (sorry voor de info)

Ik kijk al niet meer zo snel naar symptomen die hebben mij al zo vaak teleurgesteld. Maar toch spookt het door me hoofd ..

Meestal wacht ik met testen tot na mijn NOD, maar vandaag al een testje er tegen aan gegooid en die was helaas negatief.

we wachten maar weer af :)

Ben heel benieuwd naar jullie !! :D

2. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfde verhaal, heel veel symptomen maar vandaag negatief getest😓🙉 ik zal weer testen na 8 dagen, op verwachte menstruatie en hopelijk blijft mijn menstruatie weg

3. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik een week oor mijn NOD

vaak plassen
    haar snel vettig
    emotioneel
    steken in de zij
    hoofdpijn

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Bijna nod, GN klachten, negatieve testen. Wacht op ongi. Ronde 11 alweer...

5. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Hier twee dagen voor nod. (banner klopt niet)
    4 dgn voor nod veel krampen gehad en smorgens getest en was uiteraard negatief! De rest van de dagen geen klachten alleen me onderrug voel ik een beetje.

Vanmorgen een testje gehad en binnen een min een schaduwlijntje maar zo slecht zichtbaar dat ik hem niet op de foto krijg. Nu maar afwachten tot dinsdag!�:):)

6. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    #6 Lauwra, 31 mei 2015
    Laatst bewerkt: 31 mei 2015
    Oei dat is erg spannend engeltj!!
    Ik kom ook even meekletsen hier.
    Spontaan zwanger worden is bij ons maar 3% kans maar deze keer weet ik niet hoor... heb dezelfde dingentjes als toen ik van onze zoon zwanger was: al een dikke week ongikrampen, droge ogen, het erg koud hebben en s nachts in bed juist warm en zweten. Maar ik weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden!
    k Durf niet te testen, heb er ook geen in huis!
    Afgelopen donderdag zat ik op dag 28 maar denk dat mijn ei later was. Denk dat mijn nod tussen vandaag en dinsdag is. Voor die tijd wil ik niet testen, al teveel teleurstellingen gehad;)
    Maar ik vind het toch wel zo spannend! Manlief weet van niks overigens en dat wil k ook even zou houden.

7. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Hey Dames,

Wat leuk dat jullie reageren en mee willen kletsen in dit topic :)

miss2015: Vervelend he zoon negatieve test, maar ik lees dat je best vroeg heb getest dus er is nog hoop ! :)

sharontjh: dat waren een hoop symptomen, voel je nu iets vergelijkbaars?

kat80: net zolang bezig als mij dus, ik vind het ook zo lang duren. hopelijk een deze dagen een positieve test

emgeltj: Wat spannend meis, hopelijk loopt de test mooi op !! ben heel benieuwd :) .. ik ook alleen last van mijn onder rug, dus hoop net als jou een mooie test in handen te krijgen ;)

lauwra: Wat spannend, ik hoop dat je gevoel klopt en dat je een deze dagen een positieve test heb.

ik heb nog steeds last van mijn onder rug, soms steekjes in mijn lies/eileider die kant een beetje. Ik durf ook niet te testen, ik wacht morgen even af denk ik.

8. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb erg lange cyclussen (zie handtekening) morgen is dag 56 maar ik heb helemaal geen klachten dan af en toe wat krampjes maar die had ik mijn hele cyclus en geen testdrang, bang dat t toch niks zal zijn. Eergister wat bruine afscheiding, klein beetje maar. A.s. Vrijdag ga ik naar Parijs met vriendinnen wat vaak in het teken van veel wijn staat hahaha.... Als ik woensdag nog niet ongi ben doe ik donderdagochtend een testje maad heb er geen goed gevoel over..

9. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Wat vervelend van je lange cyclus ! Ben je al bij de huisarts geweest?

Hoop dat je toch zwanger bent, vast een fijn weekend in parijs ! Ik ga in Oktober naar Parijs, ben benieuwd haha

10. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben wel echt vroeg, ik moet maar even afwachten en tot die tijd zit ik al die kwaaltjes gewoon even te genieten😁

11. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Haha ja even genieten van het iede dat je misschien zwanger bent ! Ik ken het :D

12. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja toch😂 nou even paar dagen nog wachten en jij ook veel successss

13. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL

Ja ben bij de huisarts geweest en die wil het nog 2maanden aankijken.. Ik moet van hem temperaturen en ovultatietesten gaan doen vanaf mijn menstruatie en dan terug naar hem. Even afwachten dus...

14. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames!!!

Lijkt me leuk om mee te schrijven!!
    Ik zit nu op dag 19.. mijn borsten lijken groter maar volgens mij is dat altijd wel n beetje na mn eisprong..

1e ronde na een langere pauze vanwege veel teleurstelling... ennn flink geklust.. wat mij betreft is t tijd voor een goede positieve test... maar dat wachten, vreselijk 😆😆😆...

Xxx

15. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

9 mei 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hoop het voor je xxx

Ik zit ook te wachten om te testen, ik verwacht dit keer een positieve test, hopelijk

16. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Dankje zal het nodig hebben haha

17. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Hopelijk is het niet nodig en ben je voor die tijd zwanger! :)

18. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Hey wat leuk dat je mee komt kletsen !
    Hopelijk heeft de pauze jullie goed gedaan, en heb je snel een positieve test in je handen.

Dat wachten lijkt soms heel lang te duren, ik kan er ook moeilijk tegen haha

19. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chan92

Ga jij morgen testen of wacht je nog 😊😊

20. sirine

sirine Lid

26 mei 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee hopelijk kan iemand mij helpen..

Ik word al iets meer dan een maand opgevolgd door de gynaecoloog. Ze stelde vast dat ik geen eisprong aanmaakte. 13mei moest ik ongesteld worden maar geen teken van een mentruatie. 19mei had ik een afspraak bij de gynaecoloog om clomid voor te schrijven maar ik zei dat ik 6dagen overtijd was en ze stelde voor om een echo te doen.. hierop zag ze een eitje en ze nam aan dat ik een langere cyclus had deze maand. 16 of 17 mei heb ik mijn eisprong gehad. Nu het gekke is dat ik al een hele dag last heb van bruinverlies, soms vegen roze, soms donkerrood met zwart zelfs. Hetzelfde als je laatste dag van je menstruatie zo ongeveer. Ik vind het gek want men menstruatie kan het niet zijn want heb pas een eisprong gehad.. wat denken jullie dames? Ik heb geen buikpijn en het verlies komt en gaat. Ik draag een inlegkruisje maar die geraakt op een hele dag niet eens vol. Zou dit in een innesteling zijn of??

Deel Deze Pagina