Ik lees op steeds meer sites dat de afscheiding voor en tijdens je ovulatie dunner en draderiger wordt dan de rest van je cyclus, lees wel ergens dat het lijkt op eiwit? Sorry voor de details maar dat van mij lijkt idd op eiwit, iets dikker denk ik, maar niet dunner dan de rest van mijn cyclus, dan is het alleen wit en nu meer wit/doorzichtig. Is dit normaal? Ze zeggen namelijk dat de zaadcellen zo makkelijker op de juiste plek komen, maar ik denk dan, misschien heel dom, dat het te dik is om doorheen te komen voor die kleine zaadjes!
Als het draderig is(als je het tussen je vingers kan uittrekken en het worden draadjes) is het cervixslijm en dat komt rond de eisprong.. De zwemmers hoeven er ook niet doorheen maar dit slijm zorgt ervoor dat je zaad sneller in je baarmoeder is.
Ja ik weet dat het afscheiding is van de ovulatie, maar omdat ik overal lees dat het 'wateriger' en 'dunner' is dan de normale afscheiding, vond ik vreemd en heb ik het gevoel dat het anders dan anders is...
Oh wat kan een forum toch nuttig zijn!! Ik heb dit nu ook, maar tjah nog steeds spierwitte testen zou het dan eindelijk eraan komen!?
Mijn cervixslijm is ook niet echt dun of waterig hoor. Denk dat dat bij elke vrouw anders is. Maar ik weet dat het cervixslijm is omdat ik ook ovutesten gebruik.