hoelang wachten met testen na stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kelly1980, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Ik heb een vraagje:

Ik ben half augustus gestopt met de pil en 19 augustus nog ongesteld geweest( van de pil), daarna niets meer. Nu meer dan een week óvertijd'. Heb een testje gedaan vanmorgen maar negatief. Wel allerlei kwaaltjes waaronder pijnlijke borsten, krampen midden onder in de buik, 's nachts honger hebben, meer moe dan normaal. Ben wel net terug van een vakantie in Thailand....
    Mijn cyclus duurt nu 35 dagen, wie kan mij advies geven wanneer ik weer zou moeten gaan testen en wanneer het tijd wordt om de HA te bezoeken als mijn ongesteldheid uitblijft?

Alvast bedankt,

Kelly

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Geen idee dat is per persoon verschillend. Theoretisch kan je natuurlijk zwanger zijn hoop het voor je. Toen ik met de pil stopte duurde het 3 maanden voordat ik ongie wordt. Het kan dus alle kanten opgaan.

veel succes.

vruchtje

3. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Bedankt voor je reactie,
    ik wacht nog wel een aantal wekjes geduldig af. Het zal allemaal wel nog met het ontpillen te maken hebben...

4. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hoi,

Het is inderdaad (helaas) lastig te zeggen. Ik heb in het begin steeds 1 keer in de week getest, maar als je geen testdrang hebt, zou ik er iets langer tussen laten zitten. De assistente bij mijn huisarts zei dat ik een afspraak moest maken als ik 3 maanden niet ongesteld was. Ik heb lange cyclussen maar gelukkig nooit 3 maanden.

Sterkte met afwachten!

Groetjes,
    Visjes

5. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    is idd bij iedereen verschillend, mijn eerste cyclus was 38, daarna werd het langzaamaan steeds korter.
    Had ook verschrikkelijk veel kwaltjes en dacht echt dat ik zwanger was, maar helaas het was allemaal ontpillen.
    ik zou nog ff wachten met naar de ha te gaan, doet toch niks.
    hopelijk komt je ongi snel!

gr mayo

6. nana81

nana81 Lid

30 aug 2007
    42
    0
    0
    hallo

Ook ik had allemaal symptomen die erop leken alsof ik zwanger was tijdens de 1e ronde. Bij mij duurde de 1e ronde 35 dagen. Maar ik ben een keer eerder gestopt met de pil en toen duurde het 3 maanden. Ik hoop voor je dat je het zal zijn, maar het kan ook zo zijn dat je lichaam je een beetje voor de gek heeft.

Deel Deze Pagina