wat na de zwangerschap ?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door tez, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tez

tez Lid

11 aug 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben zwanger geraakt door de pil heen , wat kan ik nu hetbeste als conceptie gebruiken na mijn bevalling ? Ik ga wel voor ong. 3 maanden borstvoeding geven ,mocht dat van belang zijn.

2. Tja, ik ben, nadat ik gestopt was met borstvoeding, toch weer aan de pil gegaan..

Ik zit nu aan een spiraaltje te denken, maar daar ben ik nog niet helemaal uit..
    Misschien neem ik ook wel een zwaardere pil.. ;)

Tot ik een besluit heb genomen doe ik het maar gewoon eventjes met condoom :p

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    De Anticonceptie Matchmaker

Op deze site kan je zien wat er allemaal is.
    Ik zelf zit straks te denken aan het staafje in je arm.
    Blijft 3 jaar zitten lijkt me wel ok.
    Je kan ook testen wat voor jou geschikt is.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Na de zwangerschap heb ik condooms gebruikt. Gaf BV en wilde geen hormonen slikken die de productie konden beïnvloeden. Bovendien hoopte ik dat we na een jaar of zo voor nummer 2 zouden gaan, dus dingen laten implanteren leek me ook niet handig!

na deze zwangerschap 'zijn we klaar', wat mij betreft in elk geval. moeten maar eens bespreken of we voor een permanente oplossing gaan, of misschien een spiraaltje (hoewel; ik ben bang dat je dan heftiger gaat bloeden en dat was al geen feest zonder pil), of misschien toch weer aan de pil. ik vond het altijd wel fijn om precies te weten wanneer ik ongesteld zou worden en dat ook te kunnen verschuiven. en het waren altijd heeeel lichte bloedingen zonder verdere klachten, ook fijn!

Deel Deze Pagina