eigen merk is prima hoor, ik had ze altijd via de huisarts omdat ik b12 te kort heb en een te laag foliumzuur gehalte dus een hogere dosis moest hebben na de ongesteldheid van de pil direct voor gegaan jelle in de vierde keer raak hendrik tweede keer
DIrect voor gegaan? Je hebt dus niet je eigen menstruatie afgewacht? Mooi trouwens, ga morgen gelijk eigen merk halen.
Hey Puck, sorry dat ik nu pas reageer. Om even op je vragen terug te komen. Bij de eerste is het eigenlijk allemaal heel spontaan gegaan en waren we er eigenlijk gek genoeg niet zo mee bezig. Ik kreeg pas twijfels toen ik net zwanger was, was bang dat ik het allemaal niet goed zou doen enz. Kwam ook voor een groot deel door de hormonen. Nu de beslissing voor een tweede is wel een bewustere keuze, maar soms slaat twijfel wel toe. Vooral omdat ik dus niet zo'n fijne kraamperiode heb gehad door mijn postnatale depressie. Maar de liefde die ik voor mijn kind voel is zo groot dat ik graag nog een kindje wil. Maar die keuze kan lastig zijn inderdaad, je moet gewoon samen het gevoel hebben dat je het graag wilt. En tja zo'n 0 urencontract is niet zo handig, maar wellicht kun je wel het bespreken met je werkgever? Ik heb trouwens ook eigen merk foliumzuur. @ fokje wat fijn dat je je kids binnen best een redelijke periode na het stoppen van de pil hebt gekregen. Ik wacht wel eerst even mijn menstruatie af, maar dat is meer voor mijn eigen nieuwsgierigheid. Ben beniuwd wat mijn cyclus gaat doen. Nog maar twee weken en dan kunnen we er tegenaan! Alhoewel we al wel een keertje rondje eisprong seks hebben gehad dus je weet maar nooit!
Hey mama van Thijs, 0-uren is inderdaad lastig, maar even goed rekenen. Bij mij is de twijfel vooral over: alles verandert (minder vrijheid, meer rekening houden met, we hebben het met z'n 2tjes ook zo goed), is het wel verstandig, kunnen we alles dan wel betalen? Maar goed, aan de andere kant denk ik dan weer: het wijst zich vanzelf en je past jezelf aan een situatie aan. Maar de twijfel is minder dan de keren dat ik denk: ik wil het echt heel graag! Ik moet mezelf er alleen nog van overtuigen dat mijn man het ook echt wil. Hoewel die waarschijnlijk pas wil als ik blijk zwanger te zijn... haha! Hij zegt wel dat hij het wil, maar soms denk ik dat hij dat voor mij zegt.. omdat ik het graag wil. Nahja... komt wel goed. Heb inmiddels het foliumzuur, wat ik dus nu moet verstoppen voor onverwachts binnenlopende familieleden en vrienden! Vanavond laatste pil en dan afwachten..
Ok duidelijk, ik herken het wel hoor! De ene keer voel je heel sterk de wens en de andere keer twijfel je, hoort er ook een beetje bij denk ik! Nou maar goed het foliumzuur verstoppen inderdaad haha. En tja mannen zijn volgens mij ook wat nuchterder hierin, dat komt denk ik wel goed dan. Als hij niet zou willen zou hij dat denk ik wel aangeven toch? Nou veel succes alvast met het ontpillen en met de voorpret hihi. Hier geen last van ontpillingsverschijnselen, voel me juist erg goed!
Je kunt inderdaad zonder problemen meteen beginnen. Ik ben middenin een strip gestopt en was meteen zwanger
Ik heb ongeveer 8 jaar de pil geslikt, ben rond 8 mei gestopt met de pil (einde van de strip) en had op 12 mei mijn ontrekkingsbloeding daarna netjes na 28 dagen ongesteld geworden en weer 28 dagen later positief getest!