@ Zonnestraal: kan me voorstellen dat je blij bent met langere LF. Goed nieuws! @Maverick: is het al wat beter met je dochtertje ondertussen? Hier: vandaag hopelijk posi ovutest pff wat duurt het lang om te wachten. Nu de tests van gisteren opgedroogd zijn, zijn ze terug wat lichter van kleur. Gisteren leken ze alsof z elk moment konden knallen, maar nu zijn ze gewoon 'goed zichtbaar' Rijtje loopt wel nog altijd op nu ze opgedroogd zijn... Waar blijft mijn knaller? hihi Tijdens middagpauze nog testje
spannend Fee! Hopelijk vandaag de knaller! Hier nog 2 tot 3 dagen tot nod. Ik verwacht er eigenlijk niks van deze maand hoor. Maverick: zijn jullie de nacht een beetje goed doorgekomen?
Ja hoor! Ik heb maar 1 test in huis (nog van de vorige keer over) en dat is geen vroege test. Ik vind het wel een beetje spannend hoor, maar ik verwacht het nu gewoon niet (uit zelfbescherming). (Als ik heel eerlijk ben zoek ik naar tekens hoor! )
Vandaag was de test lichter, dus nog altijd geen knaller Ik heb wel ondertussen sinds 10u tot nu continu elke paar minuten steken linksonder en nog steeds waterachtig slijm en meer libido... Heb tests bijbesteld en nu zijn ze onderweg want zo kan ik nog een tijdje blijven wachten op een knaller denk ik... Tenzij ik mijn knaller gemist heb eergisteren/gisteren en vandaag toch mijn eisprong heb (gezien de symptomen en donkerdere test gisteren dan vandaag), maar ik zal er niet op hopen bah bah!
Haai, afgelopen nacht een vreselijke nacht gehad. Ben sowieso tot 23.00 uur bezig geweest voordat ze eindelijk sliep en daarna elk uur van de klok gezien helaas. Vandaag zat ze er nog veel meer onder. Gelukkig ging ze nu redelijk snel slapen zonder te huilen. Hopelijk een goede nacht. Heb verder even niet veel puf om overal op te reageren. Sorry.... Manlief moet zo de nachtdienst in, dan ga ik de hond uitlaten en even een paar uur slaap inhalen.
Nog even spannend voor de knaller Fee! Ik heb geen idee of je de knaller ook kan missen als je netjes dagelijks test. Doe je dat eigenlijk met ochtendurine, net als een zwangerschapstest? Sterkte voor de aankomende nacht Maverick. Dit soort periodes zijn zo slopend!
Ik zal vanmiddag meer weten... hopelijk weer donkerdere test We zullen zien he. Nee, je mag dat best niet doen met ochtendurine. Een ovu-test meet de LH (bepaald hormoon dat voor eisprong zorgt) waarde in je urine en die is naar het schijnt het hoogst rond de middag... Sommigen testen echter ook 's avonds positief, dus het is per persoon anders denk ik. Weet wel dat je best niet met ochtendurine doet.
Hmm meiden heel raar, opeens wat bloedverlies en buikpijn, lijkt begin van menstruatie maar zit nog middenin m'n cyclus...
ooooooo jeeeeeeej! Ik kon mezelf niet beheersen. zit 1 of 2 dagen voor nod. En was geen ochtendurine. En ik wilde geen decemberbaby.... Ik weet het niet meer maar vrees dat het raak is! (ben natuurlijk heel blij maar hou een slag om de arm. De test is nog zo licht en het was pas de 1e ronde)
Bekijk bijlage 387855 Cizmo. Ik zie hem! Ik kon me ook niet beheersen en lijkt ook een streepje te staan... Kan het niet geloven!!
Ik geloof toch niet dat het hier raak is... mijn test van vanmorgen is niet beter dan die van gisteravond. Helaas! En vandaag of morgen is mijn nod. Al testte ik bij mijn zoontje op nod nog negatief met predictor early en een c1000 test. Maar ik denk toch meer aan een indroogstreep ofzo.