bah vervelend!! Maar wie weet Hier toch echt ongesteld geworden... heel raar dag 18 al!! Heb nog nooit een andere cyclus dan 28 dagen gehad... ben wel even een maand aan de pil geweest (de lichtste andere mag ik niet meer) misschien heb ik dan toch een eissprong gehad door de lichte pil heen?... Weird maar we beginnen gewoon opnieuw geen decemberbaby!! Opzich ook wel fijn... alleen als het komende maand lukt ben ik uitgerekend op mijn verjaardah hihi...
o jeej vogelhuisje! op je verjaardag! Dat zou gek zijn! korte cyclus met 18 dagen zeg. Ik vind het wel raar om niet te weten waar ik aan toe ben. Heb ook nog geen bloed gezien. Vandaag is mijn nod of heel misschien morgen (dag 27). Het blijft spannend.
Jaa gefeliciteerd lady1984!!! Weet je je uitgerekende datum ook al? Cizmo balen, maar je bent nog niet ongesteld zie ik. Dus hopen op alsnog een positieve test! Vreemd idd vogelhuisje, Miss door de hormonen van de pil. Dat deze ondanks dat je hem maar een maand hebt gebruikt deze toch iets in de war heeft geschopt. Ik zit op het wachtbankje nu. K had wel wat steken rechtsonderin bij m'n lies, maar ik zal me vast wel weer wat inbeelden. Een beetje vroeg voor innesteling nl. Fee heb je de knaller inmiddels al gehad?
mijn tests van vanmorgen zijn volgens de meiden op dit forum bij zwangerschaps- en ovulatietesten duidelijk: toch zwanger!
@Gizmo echt heel duidelijk! gefeliciteerd! Hier echt ongesteld heel erg... Dus weet niet hoe het kan maar volgende ronde haha als je de vorige tenminste mee kunt rekenen
Bedankt voor de felicitaties dames! Vogelhuisje, sterkte met de menstruatie! Maar die ellende betekent wel een nieuwe kans!
Wauw, zo ben je er een paar dagen niet en zijn er ineens weer twee nieuwe zwangerschappen bij! Gefeliciteerd voor jullie allebei! Hier een beetje een onrustige week achter de rug. Onze dochter is al vanaf haar geboorte erg onrustig en prikkelgevoelig en heeft enorm veel driftbuien, nu ze al 5,5 is nog steeds. Maandag kregen we te horen dat dit komt doordat ze een vorm van autisme heeft. Niet helemaal onverwachts voor ons (we zijn al jaren bezig met onderzoeken waarom ze doet wat ze doet), maar toch ook wel even schrikken. Aan de ene kant heel fijn om te weten waardoor het komt en dat we nu eindelijk handvatten krijgen om ermee om te gaan, maar aan de andere kant ook wel pittig omdat we nu weten dat dit dus blijvend is. Hopelijk krijgen we snel wat hulp zodat ons meisje wat beter in haar vel gaat zitten.
Bedankt voor de felicitaties Zonnestraal! Wat heftig van jullie dochter! aan de ene kant fijn dat ze nu een etiket heeft en jullie en de rest van haar omgeving waarschijnlijk meer begrip voor haar gedrag kunnen opbrengen en beter daarop kunnen reageren. tegelijkertijd is het inderdaad verdrietig om te weten dat het blijvend is en dat het leven voor haar wat zwaarder zal zijn dan voor een gemiddeld ander kindje. Succes met goede hulp zoeken.
Goh jeetje Zonnestraal, kan me voorstellen dat het toch even schrikken is. Hopelijk worden de driftbuien wat minder met de juiste en goede hulp. Sterkte!
@zonnestraal: Heftige week gehad dus! Fijn dat jullie iets meer duidelijkheid hebben gekregen, maar zal vast nog een zoektocht worden. In elk geval een richting. Succes en sterkte gewenst! @lady, cizmo en maverick: voelen jullie al iets van de zwangerschap? @ de anderen: en hoe is het met jullie meiden?
Wat zullen jullie het idd soms pittig hebben wat zeker niet af doet van het lieve meisje dat ze waarschijnlijk is. Denk dat het nu idd wel fijn is dat je weet wat er mis is, want kan me voorstellen dat de onderzoeken die je moet aflopen je ook niet in de koude kleren gaat zitten voor jullie maar ook zeker voor haar en je steeds weer naar huis gaat en je nog niet weet wat er aan de hand is.. liefs Siss
@Love; nou ik voel echt nog helemaal niks haha, daarom lijkt het allemaal ook echt nog zo onwerkelijk!
Zeker fijn dat we nu weten wat er aan de hand is. Dat geeft ook wel meer rust. Volgende week vrijdag hebben we een eerste oudergesprek, dus dan krijgen we wat handvatten, heel fijn. @Maverick: Gek die eerste weken dan he, zeker als je verder helemaal niets voelt verder!
@love ik heb wel gevoelige borsten, vlagen misselijk/duizelig en wat steekjes in mijn buik af en toe. Maar het is idd zo onwerkelijk! @maverick heb jij al een afspraak met vk? We lopen ongeveer gelijk denk ik. Op wanneer heb jij je uitgerekende datum berekend? Ik word heel onzeker nu merk ik van dat wachten en de (nog) weinige symptomen! Gooi er aankomende week nog een testje tegenaan om te kijken of ie donkerder is.