Stoppen met pil... wanneer ongesteld?

Discussion in 'Zwanger worden' started by appelappel, Jul 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. appelappel

appelappel Bekend lid

Mar 1, 2007
    684
    0
    0
    Lieve allemaal,

Na de week pilstop, ben ik niet weer begonnen met een nieuwe pilstrip, omdat wij voor een 2e kindje gaan!

Nu ben ik het even kwijt: vorige keer stopte ik halverwege de pilstrip en werd ik meteen ongesteld, nu dus 3 weken pil / 1 stopweek = ongesteld en daarna niet meer ongesteld geweest. Ik verwachtte nu eerlijk gezegd ook dat ik weer ongesteld werd, maar waarschijnlijk niet dus omdat ik toch de (dan wel onnatuurlijke) menstruatie heb gehad?

Liefs
    AA

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ik nie snap... 8)
    Je hebt 3 weken de pil geslikt, toen je stopweek en daarin was je wel ongesteld neem ik aan? Dan ga je nu weer je cyclus in na die stopweek en word je MEESTAL na iets van 28 dagen weer ongesteld. Je lichaam gaat het nu zelf regelen.
    Het kan ook dat je lichaam eerst moet ontpillen en dat je een heel lange cyclus krijgt of een heel korte...

3. MeikeJ

MeikeJ Lid

Jul 8, 2009
    12
    0
    0
    Noord- Limburg
    Hoi hoi, ik werd na het stoppen van de pil ongesteld( zoals altijd na einde van de strip) en toen mijn cyclus moest beginnen werd ik pas na 3 maanden ongesteld.. kan dus lang duren...

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hier ook een ontpilgeval..

8 april laatste ongi (in de stopweek van de pil) daarna niet meer :( geduld hebben...

5. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Hier nog één: eind januari laatste pil geslikt, daarna 1x een ontrekkingsbloeding gehad daarna niet meer ongesteld geworden (en ook niet zwanger). Je cyclus kan direct op gang komen, maar 't kan ook wel een half jaar tot een jaar duren...

Share This Page