Pil vergeten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Calimer, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimer

Calimer Niet meer actief

Dag damens,

Ik heb een klein vraagje.
    Het zit zo, ik ben in week 1 van mijn pilstrip ( dag 6) 1 pil vergeten pakken. Nadien hebben we zonder condoom gevreeƫn, niet meer aan die vergeten pil gedacht en dus ook niet aan een condoom gedacht.
    We willen zeker en vast kinderen, maar nu zou het eigelijk nogal slecht uitkomen, aangezien ik ga veranderren van job,...
    Als ik zwanger zou zijn, het kindje is meer dan welkom en ik zou zeer gelukkig zijn, maar liever toch nog even wachten.

Maar nu mijn vraag, ik ben de laatste dagen misselijk, niet continu maar wel met momenten. Soms echt het gevoel dat ik ga moeten overgeven en ik ben doooooooooodmoee. Mijn borsten staan ook wat gespannen, maar dat is vaak wanneer ik ongesteld moet worden.

Is de kans groot dat ik zwanger ben of zit het allemaal in mijn hoofd, want tenslotte ben ik maar 1 pil vergeten?

Liefs.

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Het enige wat je kan doen om zeker te zijn is, testen.

3. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ben je al overtijd?

4. Calimer

Calimer Niet meer actief

Neen, nog niet overtijd
    Maar ik voel mij wel anders, en ik voelde mij anders en dan dacht ik aan de vergeten pil en aan een eventuele zwangerschap, dus dat het tussen mijn oren zit lijkt mij sterk?

5. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    tja misschien toch een testje wagen ;)

6. Calimer

Calimer Niet meer actief

Ik vind het allemaal wel spannend. Nu je zo in zo'n situatie zit begin je te denken en eigenlijk al een beetje te hopen dat ik zwanger ben :D
    Mijn moedergevoelens speelde al een tijdje, maar mijn man twijfelde een beetje en dan met wat problemen op mijn werk dachten we om nog paar maanden te wachten, maar het is meer dan welkom ( als ik zwanger ben) en ik merk ook dat mijn mannetje er al beetje op hoopt :D
    Spannend!

7. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hihi wel leuk dan :D

laat je iets weten als je hebt getest?

8. Calimer

Calimer Niet meer actief

Zeker en vast, maar ik ga zeker nog een weekje afwachten.
    Gewoon wat uitkijken en er niet te veel op hopen, dan is er zeker geen teleurstellig.

x

Deel Deze Pagina