Hoi, Ik heb iets heel raars... Ben nu ongeveer halverwege mijn pilstrip en heb ineens een beetje bruinverlies. Ik gebruik Microgynon 30, al 10 jaar en heb nog nooit zoiets gehad. Wel heb ik ongeveer 3 weken terug een antibiotica kuurtje gehad, daarna gewoon ongesteld en gewoon normaal mijn pil geslikt. Wat zou dit nou kunnen zijn? Heeft iemand hier misschien ervaring mee of weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Vind het een beetje eng... xx Reintje
o, iets vergeten.... Tijdens de eerste week van de pil na menstruatie ben ik 1 pil vergeten. Misschien verklaard dat iets?
Hoi... Weet je inmiddels al wat het geweest kan zijn?? Innestelingsbloeding?? Heb je al getest? Ik heb nu namelijk precies hetzelfde... slik ook dezelfde pil, ook 1tje vergeten in de 1e week, en nu ook bruinverlies! Ben benieuwd hoe het bij jou afgelopen is...!! Groetjes..
weet nog steeds niet wat het geweest is... gewoon ongesteld geworden en nu gestopt met de pil... in ieder geval niet zwanger... xxx
Ik heb dit ook altijd, vaak in de tweede week van de pilstrip. (ook microgynon 30)Toen ik gestopt was met de pil had ik nergens last meer van, nu ben ik inmiddels weer begonnen en nu begint t weer Ik ga maar even langs de huisarts voor een andere pil denk ik