Hoi dames, 3 mnd geleden is onze prachtige zoon Benji geboren. Nu heb ik last van; Hoofdpijn, eetbuien, haaruitval, soms misselijk, opgezette buik, rammelende darmen.. Lijk wel weer zwanger!! Maar dat is niet de bedoeling, we hebben gevreeën met condoom. We hebben het geld er niet voor. & wat zou de familie wel niet denken? Stel dat het wel zo is; kan ik het niet over me hart verkrijgen om het weg te laten halen hoor.. echt niet!!! Maar wat moet ik nou? wat denken jullie?
In ieder geval even testen voor je jezelf helemaal gek maakt En als het wel zo is, kun je voor jezelf alles op een rijtje zetten (financieel en qua ruimte). Er is vast wel een mouw aan te passen!
Het lijkt ook erg op 'ontzwangeren', ik had dit ook wel na de bevalling. Maar goed, alleen een testje kan zekerheid bieden. Succes!
Inderdaad sowieso even testen, anders maak je jezelf helemaal gek terwijl er misschien niets aan de hand is. Kan inderdaad ook bij het ontzwangeren horen. Succes!
Ik heb na beide zwangerschappen ook diverse testen gedaan hoor, ondanks pil etc. Je lijf en dan vooral je hormonen zijn vreselijk op de hobbel en dat zorgt voor gekke signalen. Dus idd gewoon een test doen, dat geeft je meer zekerheid.
Sluit ik me bij aan. Hier een paar maand na de bevalling ook allerlei zwangerschapssignalen gehad, het leek zelfs af en toe alsof er een babytje in m'n buik zat te trappelen!!!! Darmen + hormonen kunnen soms rare dingen doen....
Ik denk eerder ontzwangeren hoor! Maar goed, je kan altijd testen. En weet je, de situatie is nooit perfect. Mocht het zo zijn, dan is het niet anders.. dan kan je beter het beste er van maken!