Hallo Dames, Ik heb mijn implanon (hormoonstaafje) een week geleden laten verwijderen, nu vraag ik me af of er nog meer dames zijn die een implanon hebben gehad en of er dames zijn met ervaringen? Hoelang het ongeveer kan duren? ben al wel gelijk na 2 dagen ongesteld geworden, terwijl ik mischien in die 2 jaar dat ik de implanon gehad heb 2 of 3 keer ongesteld ben geweest, dus ben benieuwd of er nog meer dames zijn met ervaring? Groetjes
Ik heb eind november men implanon laten verwijderen en was zwanger na de eerste ronde. (helaas miskraam) Maar bij mijn eerste zw was ik na ronde 5 zwanger. In totaal heb ik zo'n 6 jaar een implanon had, dus bij mij heeft het niet zo lang geduurd voor ik zwanger was, eigenlijk was ik er wel wat bang voor omdat ik dat 6 jaar heb had. Dus je maak je maar geen zorgen, het kan snel gaan Groetjes
ik heb in sept mijn implanon laten verwijderen,me cyclus was vond ik zelf en de ha ook redelijk snel op gang en ook regelmatig,alleen helaas tot nu toe nog niet zwanger,maar dat hoeft niks met de implanon te maken hebben want ik heb em maar 3 kwart jaar gehad en daarvoor 5 jaar de pil doorgeslikt.zo gauw je een goede cyclus heb kan je zwanger worden ongeacht welke ac je heb gebruikt succes en niet te druk maken .ik was voor de implanon eruit ging dus al 5 jaar niet ongi geweest