Hooi Allemaal, ik heb even een vraag! wij zijn momenteel bezig met het krijgen van kinderen via IUI-D. Nu ben ik uiteraard gestopt met de pil en begint me cycles nu weer lichtelijk op gang te komen. Maar wil graag weten hoelang het bij jullie allemaal beetje duurt, en of jullie je herkennen in mijn cycles. Ik ben nu voor de 2e keer na 30/35 dagen gaan menstrueren. Mijn menstruatie duurt dan 9 dagen vol bloed verlies, maar ik zit nu op dag 13 en heb dan nog soms licht bruine/rode afscheiding/slijm niet veel maar wel elke keer een beetje als ik ga plassen. Is dit normaal ?
Ik heb er geen verstand van en weet al niet wat iui d is, maar zoveel dagen veel bloed lijkt me meer dan gemiddeld. Ik ben normaal gesproken zo'n zes tot zeven dagen bezig, waarbij de eerste dag weinig is, dan twee dagen zwaar en veel en dan wordt het langzaam weer minder. Ik heb hier toen ook wel eens gevraagd hoelang men er mee bezig is en kreeg toen veel berichten van korter, drie of vier dagen, en geen berichten van langer dan zeven dagen. Veel sterkte en ik hoop dat het allemaal niks uitmaakt en je snel zwanger bent met iui d!