stoppen met prikpil

Discussion in 'Zwanger worden' started by miriam25, May 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wij gaan hier stoppen met de prikpil en dan toch voor nog een wondertje hier, nu ben ik heel positief gestemd maar ook heel angstig na 4 miskramen en een vroeggeboorte 1 zoon nu bijna 4 hoe zal het gaan gaat het goed of alle horror weer. en die prikpil zal die snel uit mijn lijf gaan of duurt dat heel lang komt het nog weer goed allemaal dingen die dwalen door mijn hoofd

iemand hier ervaring met lange tijd prikpil stoppen en dan toch zwanger

2. Nenapreciosa

Apr 8, 2013
    97
    0
    0
    Ik heb de prikpil voor 1 1/2 jaar gebruikt en na het stoppen duurde het 15 maanden voor ik weer ongi werd in november.. ik zit nu in ronde 2 en ik wacht me NOD af het kan wel zijn dat het deze ronde raak is maar ik weet het niet.. het kan per vrouw heel anders lopen met de prikpil ik ken dames die door de prikpil heen zwanger zijn geraakt.. ik hoop voor je dat het snel raak is..

Succes. .

Groetjes

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dank je wij hebben na veel praten besloten weer er opnieuw voor te gaan en nu ben ik door de prikpil heen ongi of ik verlies bloed al bijna twee weken heel raar. ik wacht wel af

4. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

Mar 17, 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik ben in februari gestopt met de prikpil en heb aparte bloedingen van 1 malig per dag. Dus nog even afwachten. Wel gewoon eisprong gehad.

Share This Page