cyclus na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Annekeruiter85, 21 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Heey meiden,

Ik heb afgelopen dinsdag een curettage gehad. Tot nu toe weinig last van gelukkig. Ik vloei bijna niet meer, alleen nog wat bij het afvegen beetje rood.
    Natuurlijk hoop ik weer opnieuw snel zwanger te mogen worden.
    De gynaecoloog heeft mij geadviseerd 1 normale cyclus af te wachten en daarna mag ik weer gewoon zwanger worden.
    Maar hoe moet ik nu mijn cyclus gaan tellen. Vanaf de dag van curettage, vanaf de dag dat ik niet meer vloei of vanaf de dag dat ik straks een witte test heb? Of ben ik nog een optie vergeten haha..

Ik hoor het graag.

Liefs,
    Anneke

2. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Ik heb vorige week woensdag een curettage gehad en begreep dat je die gewoon als begin van je nieuwe cyclus mag rekenen net als bij je menstruatie zeg maar.

Ik heb nu alleen nog heel licht bruine afscheiding dus was al heel blij, alleen vanmorgen test gedaan en die was nog aardig positief:(

Dat wachten is nu zo vreselijk he, waarschijnlijk heb jij dat ook? Je kan nu nog steeds niet verder...

Ik heb ook pco dus moet sowieso afwachten hoe m'n cyclus nu gaat zijn. Tegen ons is ook gezegd dat we het beste 1 ronde kunnen wachten.. als ik in januari nog geen menstruatie heb gehad mag ik weer aan de pillen.

Sterkte hoor! Weet hoe je je voelt...

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Je kunt de dag van de curettage als eerste dag van je nieuwe cyclus aan houden, maar de kans is groot dat dat niet (helemaal) klopt. Je lichaam moet echt even weer herstellen en het kan dus heel goed zijn dat je cyclus langer is. Mijn eerste menstruatie kwam weer na 34 dagen. Maar het kan fijn zijn een richtpunt te hebben, dus dat is de reden waarom ik de dag van de curettage ook aanhield als eerste dag van de nieuwe cyclus.

Sterkte, het is niet niks.

4. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Thanks voor jullie reacties.
    Ik houd de datum van curettage dan even aan..
    Ja, dit hoofdstuk is afgesloten.. maar idd ik wil ook graag verder kijken..

5. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    hallo

Bij mij duurde het 31 dagen voor ik weer ongesteld weer. Heb bijna 3 weken lang een dikke positieve test gehad. Heb ook de dag van de curretage aangehouden.

Groetjes

Deel Deze Pagina