Ik vroeg me af of iemand mij kan helpen.. Ik heb namelijk nog al eens last van de eisprong en dat is niet zo prettig (pijnlijk)!! Weet iemand misschien wat voor pijnstillers je daar het best voor kan innemen?? Een paracetamol helpt namelijk niet echt!! Alvast bedankt!!
Ik zou het navragen bij de apotheek of huisarts. Volgens mij is het wel een beetje een risico om pijnstillers te nemen, maar ik weet het niet zeker daarom zou ik het navragen voor de zekerheid. Mamaloe
Ik neem sinds het zwanger worden niets meer in maar bij mijn menstruatieklachten hiel een ibroprufen altijd beter dan een paracetamon.
Ok.. dus het zou ook niet zo goed voor het zwanger raken kunnen zijn... of begrijp ik het nu verkeerd???
Ja dat weet ik wel. Zelf neem ik dat ook. Je kunt het beste GLA capsules nemen. Dit zijn essensiele vetzuren. Dit neem ik in combinatie met magnesium citrate en evt vit. B6 bij hormonale klachten. (Zou er evt. wel een multi bijnemen voor goede opname). Je moet letten op Magnesium citrate. Dit omdat de meeste een conplex zijn en niet natuurlijk zijn. Ik weet het is een waslijst maar het helpt wel. Het reguleerd hormonale schommelingen, werkt krampstillend en helpt goed bij menstruatie klachten. Zorgt ook voor een regelmatigere menstruatie (mocht je daar last van hebben) Ik kan je wel aanraden om de tabletten van Solgar te nemen. Te verkrijgen bij betere drogisterijen en reformzaak. of kijk eens op www.solgar.nl De goedkopere versies zijn ten eerste syntetisch maar bijv. de GLA moet koudgeperst zijn en hexaanvrij. Dat hebben de meeste niet. Die van Solgar zijn 100% natuurlijk. Veel succes en sterkte ik weet hoe zeer het kan doen. Voorkomen is beter dan genezen. En dit is beter dan steeds pijnstillers denk ik.
volgens mij beinvloeden pijnstillers het zwanger worden op zich niet. Maar als je zwanger raakt bij je eisprong zijn pijnstillers niet zo goed voor je ongeboren kindje. Tenminste dat is mij altijd verteld. Er zijn ook veel die aangeven dat er dan nog geen bloedband is en het niet zo veel kwaad kan. Vandaar het advies om het bij een deskundige na te vragen dan weet je het zeker. Wel rot voor je dat je er zo'n pijn van hebt. Hopen dat het snel raak is dan heb je negen maanden geen eisprong meer
@Roos.. Bedankt voor je adviezen.. ik ga eens kijken of ik wat kan vinden.. En mijn cyclus begint nu wel wat regelmatiger te worden.. maar sindsdien is de pijn juist gekomen.. Kan ook zo zijn dat ik daarvoor nog een eisprong heb gehad!! @Mamaloe.. jij ook bedankt.. tja ik hoop ook dat het snel raak is!! Voor jou natuurlijk ook.. zie dat het je eerste ronde is?? Aan de ene kant is het wel fijn dat ik de eisprong voel, omdat je dan kan gaan klussen.. maar aan de andere kant deed het de laatste keer zoveel pijn.. dat ik dacht laat maar!! En dat is weer niet handig, dus ben een beetje op zoek naar iets wat de pijn wat kan verminderen!!