Wie o wie heeft er ervaring met deze methode van het stoppen met roken. Vanavond lees ik het boek uit, en ben ik er echt van overtuigd dat ik niet meer zal roken! Ik ben zelfs heel blij eigenlijk. Ik zal het fijn vinden om hierover jullie ervaringen over te lezen!
Ik heb ervaring! Bijna 6 jaar geleden succesvol gestopt met behulp van dit boek. Ik heb het later uitgeleend aan mijn broer, en ook hij is succesvol gestopt. Ik hoop dat het je lukt vol te houden, maar dat komt volgens mij wel goed!
Mijn moeder heeft t gebruikt maar die is na een half jaar of zo toch weer begonnen met roken, daarna nog een keer geprobeerd, maar ook weer begonnen.
Ok 1 goede ervaring en 1 mindere dus. Ik ben vastbesloten om echt nooit meer te roken. En als ik nu er weer 1 opsteek is de magie van het stoppen alweer over. Al heb ik nog geen uur geleden mijn laatste sigaret gedoofd, ik ben nu al gewoon geen roker meer! Yess
Super goed om te horen Diazz dat je al zo lang, die rot verslaving gewoon kwijt bent! Dit wil ik over 6 jaar ook kunnen zeggen!
Hier veel goede ervaringen. Zelf t boek gelezen, werkt. M'n schoonmoeder werd toen nieuwsgierig en heeft t ook gebruikt, gestopt. Toen is m'n schoonpa t gaan lezen en die rookt ook niet meer. Succes en veel plezier straks met je laatste sigaret 😉 ik vond m de smerigste ooit 😜.
Heel veel succes! Ik ben nu twee jaar gestopt, niet met deze methode, maar ik wil je wel heel veel succes wensen!
Yes super verhalen! Ik ben net wakker en ben alleen maar blij om nu een niet roker te zijn. Ik ben wel aan t malen in mijn hoofd. Geen twijfel maar meer een gevecht dat ik nu ga doorzetten en ik niet meer naar dat terug wil. Ik vind het geweldig
Hier al 17 jaar gestopt met hulp van dit boek. Werkte voor mij erg goed, het bevrijd voelen. Als je toch trek in een sigaret hebt, neem een glas water en geen snoep ofzo. Dat is nog wel een kleine valkuil, anders. Succes!
Ik was 16 maanden gestopt maar ben op 8 november na heel slecht nieuws weer begonnen. Heb het vanaf dat moment op 5 sigaretten per dag gehouden zodat ik nu op 1 januari, met het opnieuw stoppen, niet zo moeilijk zou hebben. En dat klopt. Heb netjes om middernacht met oud en nieuw mijn laatste sigaret uitgemaakt en ben nu alweer 5 dagen gestopt. 1 belangrijke tip: drink even de eerste week geen wijntje of andere alcohol. Ik heb het altijd het zwaarst als ik aan een goed glas wijn zit. Drank staat voor mij zo gelijk aan roken. Ik heb 10x zoveel trek in een sigaret als ik drink. Succes meid!
Ik heb het boek in 1 dag gelezen. Toen nog 1 sigaretje gerookt en toen ben ik zo over mijn nek gegaan! Wel ook nog een behandeling van een acupuncturist gehad. Sindsdien nooit meer gerookt (inmiddels 9,5 jaar geleden)
Ik had het boek wel maar nooit gelezen, vond het niet interessant (moest toen van vl stoppen dus misschien daarom). Ben nu sinds 11 november cold turkey gestopt en tot nu toe vind ik het wel makkelijk Succes!
Heb ook het boek gelezen meerdere malen maar steeds weer begonnen helaas nu wel al sinds september gestopt maar als de stok achter de deur weer weg is (zwangerschap en borstvoeding) zie ik mezelf wel weer sigaretje roken... Ellendige Rot verslaving is het!
Het is zeker een rot verslaving! Maar toch voel ik me op dit moment erg blij eigenlijk dat ik niet meer rook! Dit moet ik zien vast te houden en moet sommige dingen even omgooien. Nadeel is bij mij wel dat heel veel mensen om mij heen roken. Maar ik wil heel graag en ik rook gewoon niet meer. En wie weet, wie ik nog meer in mijn omgeving kan helpen met het stoppen met roken, dmv dit boek te lezen.
Mijn man en ik hebben het boek beide nu zo'n 6 jaar geleden gelezen op vakantie en sindsdien niet meer gerookt! Kan het het iedereen aanraden. Als ik wist dat het zo makkelijk was had ik het veel eerder gedaan! (en ik rookte een pakje per dag!!) De eerste 2, 3 dagen waren even pittig en daarna nergens geen last meer van gehad!
Oh wow wat een fijne ervaringen zeg. Ik ben nu al blij met mezelf want heb het nog nooit zo lang volgehouden om met die drugsverslaving te stoppen. Ik heb sowieso nog nooit wen stoppoging gedaan en heb nu ongeveer 10 jaar gerookt. Wel echt geweldig dat het Zoveel mensen echt helpt om eigenlijk zo makkelijk te stoppen. Ik heb wel heel erg de behoefte om er over te praten de hele tijd. Ik heb serieus zelfs hardop tegen me zelf zitten praten haha. Ik heb afleiding nodig wat ik nu ook doe. Kindjes zijn op school zijn half 4 vrij. Ben even rustig naar de bieb gegaan. En zit nu even een kopje thee te drinken bij mijn ouders. ( die nog roken). Ik kan dit, ik kan dit, ik kan dit!
Ik heb het boek van allen carr ook 2x gelezen, volgens mij wel wat aan gehad.. Het is namelijk nog nooit eerder gelukt om te stoppen en nu toch al meer dan een jaar! Het was niet gemakkelijk, maar ben nu zo trots! Na het sigaretje in dit topic nooit weer gerookt en ook geen behoefte aan gehad.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/478565-na-30-uur-weer-een-sigaret-gestoken.html