Ik ben er helemaal klaar voor ... JR en Bobby Ewing, eens kijken of de zoon van JR ook zo doortrapt is leuk leuk leuk !! Wie gaat er vanavond ook kijken??
Nou als ik het kijk is het alleen voor de knappe Jesse Metcalfe hahaha! Want verder heb ik niks met Dallas.
Niet?? ... ik ben denk ik de enige ouwe doos dan hier ??!~ ... Ik zat aan de buis gekluisterd vroeger ...
ik ga zeker ook kijken vanavond! heb heel toevallig een jaar geleden een aantal dvdboxen van de oude serie gekocht en bekeken dus ik zit nog wel redelijk in het verhaal ben heel benieuwd vooral naar de oude garde
Ik ook ... ik zie voornamelijk Bobby in JR in de aankondigen, maar ik vraag me af of Sue Ellen, Pamela, Cliff enzo ook hun opwachting gaan maken ...
Hier nog een ouwe doos ...heb er eerlijk gezegd weinig over gelezen dus weet niet wie er nieuw is en wie van de oude garde meespeelt maar ga zeker kijken!
Is dat vanavond? wist dat het weer kwam , maar niet pressies wanneer . welke zender en hoe laat ? want dat willen we we wel weer zien , vroeger veel gekeken . AL gevonden ; Net 5 Half 9 alle oude acteurs spelen er in . word het nog leuker van .
Ga ook zeker wel een kijkje nemen, moest meteen denken aan andere "ouwe" series: dynasty, falcon crest en dacht meteen.....ik ben echt oud aan t worden....(of ik ben t al)
Via internet kan je al tot en met aflevering 10 kijken met ondertiteling. (is het hele eerste seizoen) We lopen een flink stukje achter
ik kijk heel vaak series via internet, soms is t wel eens weer leuk om t via tv te kijken Net 5 zal wel snel bij zijn, want ze laten 2 afleveringen achter elkaar zien. alleen zal t dan wel lang duren voor ze seizoen 2 zullen laten zien, dan wordt t toch wel weer de pc...
Heerlijk om het weer te zien , jeugd sentiment ! Kussen grote bank met borrelnoten voor mij alleen hihi. Dinsdag mijn avond , marnatman kijkt niet .
Chips gemist. Had het ook willen kijken. Keek het als kind ook graag. Heb zelfs zes delen van toen in huis. Helaas beleef het steken op dat seizoen. Maar hier dus ook een oudere muts die keek.
@Marnat, das hier precies hetzelfde: ik hang ook op de bank en manlief kijkt niet. Alhoewel hij de begintune wel herkende dat komt natuurlijk omdat ik 4 seizoenen achter elkaar heb gekeken Deze twee afleveringen stelden me zeker niet teleur, ik kijk al uit naar volgende week!
Heb je een link voor me. Hier z.n muts die nooit online serie.s kijkt omdat ik niet weet waar te zoeken hoe te downloude ect ect ect brrr.
Ik ken heel de oude serie niet Maar ik vond het erg leuk, had nog niks voor de dinsdag dus volgende week weer