pinguin@ Hoeveel wil je er nog bij ? als het kn heb ik hier nog wel 6 kilo voor je pff . Net er op gestaan 71 nu grrr , maar gaat er wel weer af blijf ik maar zeggen. Kenck spel maar weer aansluiten mis helpt het. En die zon moet komen meer fietsen!! Idd het gaat er lekker in gok dat ik toch die chips maar moet laten , die kon er in zonder problemen , maar nu niet meer . En niet 1 bord eten maar liefs twee als er meer is. Werk wel beweeg genoeg trap op af .
Hij gaat lekker heb tot nu toe totaal de boel weer onder controle . geen drang tot behoefte aan een peuk . We zouden ook dom zijn he na 11 week weer 1 aan te doen , nu kunnen we er ook zonder lijkt mij. Hoe gaat het meiden?
Hoi dames mag ik me ook aan sluiten bij jullie club Ml en ik gaan ook stoppen met roken per April... Ik ben er helemaal klaar mee en ml ook, qua gezondheid,energie, conditie en ook zonde van het geld...ook ivm kinderwens gewoon stoppen.
dank jewel en fijn vooral... Omdat we deze maand en vorige maand heel veel stress hadden en veel hadden meegemaakt... nu wordt t wat rustiger en ben ik vooral mentaal aan het voorbereiden samen met ml en we hadden net 2 sloffen gekocht via via en dat vindt ik zonde geld...
Ja dat is ook weer waar als je veel sloffen weg moet gooien . Of mis aan anderen door verkopen? Nee hoor rook maar op stoppen wanneer jullie er klaar voor zijn. In 1 keer alle beste om te doen wij ook gedaan , voelt erg goed.
Is allemaal zo dubbel he. Je wilt stoppen met roken maar je wilt je geld niet weggooien omdat je net sloffen via via heb kunnen bestellen. Ik heb alles weggeven kwa zelf sigaretten draaien. Anders bleef ik bezig. En kon ik anders nooit stoppen. Dacht eerst zonde van me geld maar ben met die keuzen nu wel erg blij. Hier nu ook meer als 2 maande rook vrij. De gemis naar een sigaret is hellemaal weg.
@littlewonder23 ja inderdaad is soms dubbel. Maar wil echt samen stoppen dus dat even kan er nog wel bij denk ik dan. Had nooit gedacht dat ik er zoooo klaar mee kon zijn hahah. Ivm kinder wens en eigen gezond toch echt stoppen zo zonde ook van het geld volgens mij besparen wij straks bijna 300 we roken met ze tweeën dan hé. Zie dat je zwanger bent was je net gestopt of tijdens zwangerschap
Ik rookte wel alleen. Mijn partner rookt en drinkt niet. Maar hij wist ook niet zo goed hoe hij mijn erin kon helpen omdat hij die verslaving niet kent. Klinkt meschien stom maar jij bent degene die het gevecht met je lichaam en drang moet aangaan. Natuurlijk maakt je partner het zelfde mee dus steun elkaar erin. Ik was gestopt met roken voor ik zwanger raakte.
Graag gedaan meis blijf je steunen hoor. Fijn ook dat je geen behoefte meer hebt hou dat zo he! De kleine houd niet van een sigaret ook de nepper niet We kunnen het toch? wij zijn sterker dan die vieze peuk!! SchoesjeR@ Je gaat veel besparen hoor , weet niet hoeveel je per keer kwijt bent samen . Hier haast 40 euro week boodschappen , nu zit het in een pot .
ik heb niet alles weg gegooid heb nog steeds mn pakje shag in de la liggen ik vind het een geruststellend idee dat het daar ligt, stom he! heb nu 6.5 week niet gerookt en gaa het ook niet meer doen! maar moet zeggen dat ik deze dagen wel veel zin heb in roken! veel gedoe op het werk en dn mis ik mn sigaretje wel hoor! we hebben geen pauzes op werk dus die paar minuutjes roken mis ik dan wel.. maar doe het niet!
pinguin@ Neee niet aan die peuk komen!! moeilijk op je werk of niet er boven gaan staan. Die peuk is die problemen niet waard meis. Even rot maar hou vol jouw wil is sterker meis kom op!
Hi, Ik mag me hier ook melden. Vandaag de eerste niet roken dag. Ik moet eerlijk bekennen dat het tot nu toe goed te doen is. Ben net gaan zwemmen met mijn zus en haar kids dus dat was goede afleiding. Alleen hoor je steeds een stemmetje in je hoofd dat je moet roken... heel irritant . Wish me luck.
Leen82@ Welkom en succes , krijg je het lastig gooi het hier er maar uit. littlewonder23@ Ja manlief ook nog altijd zonder peuk en ook geen behoefte net als ik.
Ja me man en ik roken samen ieders bijna een pakje per dag Dus 5,50 x 2= 11 x 5 of 6 dagen =55 per week soms minder x 4 weken = ± 220 euro per maand oooooo erg he, nu al een maand of 2 peuken via via 4 sloffen 100 euro bestel 2 keer per maand komt niet vaak voor hoor, dus t schilt al wel wat maar goed vaak moeten we wachten 2 weken en dan weer in de winkel kopen dus dan weer duurder loopt vaak dan toch wel weer op tot het oude bedrag... Vandaag een spannende dag me vader werd gedottert aan zijn hart erg veel gerookt tot dat ik t zat was en nu al een paar uur niet meer gerookt
ik heb net vanavond me laatste sigaret gerookt wel nicotine kauwgum gehaald maar ik kan ook wel steun gebruiken, tot nu toe faal ik steeds!! en vriendlief zegt altijd, dat hou je toch niet lang vol.. hij heeft steeds gelijk :< dus geen sigaret meer voor mij hoop ik!! heb ze ook niet meer in huis!!