En stoer zijn we zeker ! Blij dat het goed gaat daar!! Ach jeetje ja sporten, weet je voor mij is het voornamelijk heerlijke afleiding van het roken, ieder zijn ding toch!
Dochter is van 2-10-2010 dus net twee geworden maar al een hele tante (denkt ze zelf ) Zoon is van 1-6-2008
hoi dames nog gefeliciteerd met je dochtertje. de spierpijn viel toch wel mee, maandag avond en dinsdag ochtend voelde ik ze maar toen ik op het werk de trappen weer meerdere keren beklommen was het eigenlijk weer weg. ik ben ook niet zo van het sporten. ik probeer iedere zaterdag ochtend te gaan fitnissen of een les te volgen in de sportschool. (wat niet altijd lukt) en 1x in de 2 weken keepen bij het zaalvoetballen. dat is ook alles.
Hallo dames, Ik wil mij ook aanmelden. Zondag 30 sept. om 21:00 mijn laatste peuk uitgedrukt, dus 1 oktober gestopt met roken! Voelt goed. Ik ben vorig jaar oktober ook gestopt met roken en in april begonnen, ik heb afgelopen maanden als een malle gerookt door stress. Ik rookte minstens 30 peuken op een dag. Ik baalde echt, voelde mij stukken beter bij het niet roken. Was heerlijk aan het sporten, rook lekker, voelde mij energieker. Dus anderhalf week terug besloten om mij gewoon weer zo lekker te voelen. Stress is iets minder, maar die sigaretten helpen mij er niet bij om te ontstressen, sporten daarentegen wel. Dus ik kan nu weer meer genieten van het sporten omdat mijn uithoudingsvermogen nu alweer een stuk beter is! Vanavond ga ik lekker weer 2 uurtjes sporten en ik heb er zin in!
He Lola welkom hier Dan zijn wij tegelijk gestopt! ik heb op 30 september om 22.30 mijn laatste sigaret gerookt jeeeeeeee Uhhh tenminste minus een klein misstapje Fijn dat je mee komt schrijven!
@ Mama van Sepp: Hihi, ik las net over je uitglijder, moest stiekem wel gniffelen om je verhaal van het bietsen! En idd gelijk gestopt en volgens mij schrijf jij ook op een ander forum over stoppen met roken.
He Lola ik herken je nog, vorig jaar zaten we ook samen in een stoppen met roken topic hahaha en ja ook ik was weer begonnen en dan nu ook weer gestopt
@ Palmie, ja ik herkende jou ook al, dacht al oooh zonde je hield het zo goed vol! Haha, ja ik stop wat af! OMG! Net lekker 2 uur gesport, ging alweer een stukje beter als vorige week! Zo fijn om resultaat te bemerken! Daar houd ik van!
ach ja dat stoppen met roken! HIer ook al een aantal pogingen gehad hoor maar inderdaad Palmie eens moet het lukken en ik denk dat het deze keer wordt! Ik ben in Kopenhagen voor mijn werk op het moment en gisteravond dus uiteten geweest met mijn klant, 10 mannen waarvan 8 die roken pffff dat waren wel even wat moeilijke momenten zeg! Hoe vaak ik gisteravond wel niet gedacht heb van ach joh gewoon eentje voor de gezelligheid maar ik heb het niet gedaan! Joehoe ik ben echt zo trots op mezelf! Heerlijk gevoel vandaag en dat ga ik belonen met shoppen hier vandaag Hoe is het hier?
@ Palmie, zo is het! Ik ben ook ooit eens anderhalf jaar gestopt geweest (zwangerschap en een periode erna) en dan eind vorig jaar/begin dit jaar 7 maanden, het is alleen een kwestie van volhouden, maar tevreden rokers zullen we niet meer worden! @ mama van Sepp: Waaaauw, wat goed zeg, dat is echt fantastisch, als je dat al lukt, komt het helemaal goed! Gisteravond sporten ging al stukken beter, heerlijk! Morgen 5 km hardlopen! Yeah, heb er nu al zin in! Het niet roken bevalt mij weer zo goed!
Mama van sepp, wauw wat goed van je ze, tja dat zijn wel de momenten waar je het van moet hebben om er sterker uit te komen, zie het als een soort therapie hahaha zei ik heel stoer!
Lola, denk dat we er allemaal wel meerdere pogingen op hebben zitten, dit is mijn 2de en ben eigenlijk wel van plan het daarbij te houden
Yes heb de club gevonden abbo voor mij Hier vandaag op dag ~24~en ben best wel een beetje trots, manlief is ook nog steeds gestopt dus hebben we nu zo'n 250uro bespaard!! Niet dat ik het merk op me rekening ofzo.. Houden jullie wel dat geld wat jullie besparen apart?