Stoppen met roken club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama van Sepp, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Goede redenen om nooit meer te beginnen toch? De date voor herhaling vatbaar?

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja zeker goede redenen!
    En ja wat mij betreft is het wel voor herhalingvatbaar, hij wil sowieso in de weekenden dat hij zijn kinderen niet heeft mee lopen, maar wat mij betreft hebben we ook nog eens een gewone date! Ik weet niet wat hij wil!
    Dat is zo irritant van daten, haha, afwachten enzo! (alhoewel ik heb een tijdje wat met iemand gehad en vanaf dag 1 was hij er elke dag.)

3. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Pfffff hier even moeilijk hoor :( het sniet zo erg dat ik denk dat ikpeuken ga halen maar echt happy voel ik me niet :( stomme verslaving :x

4. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Spannend Lola :D wel leuk dat daten :) dat kan ik af en toe wel missen

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Kom op meid, je staat niet alleen, je kan het!!!!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Mama van Sepp, waardeloos, hopelijk is de trek wat minder nu!!!

7. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hier weer een stuk beter opgestaan dames :) bedankt voor jullie aanmoediging :) 's morgens heb ik er ook al veel minder last van gelukkig maar soms is het 's avonds echt niet grappig ;) en dan voel ik me toch zielig :D

Hoe is het bij jullie?
    Lola jij bent er ook vroeg bij.

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ik heb hier ook van die momenten dat ik denk ik vind het best en koop een pakje, zo slecht zal het wel niet zijn en ga gewoon wat minder roken;)
    Tja van dat minder roken komt natuurlijk helemaal niks en zit voor mezelf steeds meer smoesjes te verzinnen en alles mooier te praten dan dat het is hahaha maar we roken niet!!

9. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :D:D:D whahaha palmie!!!! Heel herkenbaar!!! Wat je jezelf allemaal niet voor smoesjes kan aanpraten om het roken goed te praten!! ;)

Hoe gaat het met de nep sigaret?

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Tis echt een waardeloos ding, helft van de tijd werkt het ding voor geen meter:D
    Maar koste ook maar 12 euro hahaha

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Mama van Sepp, het was vanmorgen kwart over 5. Mijn nichtje (9 maanden) is hier van zaterdagochtend tot morgen eind van de middag en ze had geen zin meer om te slapen.. Baaaah.. Dochter ook wakker en ik lag net amper 3 uur te tukken, ik kon niet in slaap komen want ben hondsberoerd geworden gister einde van de middag... Alles doet zeer!
    En omdat ik zwaar sagerijnig was vandaag ook een paar keer gedacht, ik ga gewoon even roken! hahaha.. Niet gedaan uiteraard en zal ook niet samen met de pijn in mijn keel!
    Maar kinderen liggen op bed en ik ga nu ook maar naar bed, even wat slaap inhalen!

@ Palmie, whahahaha, ja heel herkenbaar!!!!!

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Beterschap meid!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dank je!

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo meiden, ik kom even mee kijken en schrijven hoor!
    Ik rookte niet super veel, maar toch genoeg om er wel redelijk verslaafd aan te zijn. Kon soms wel een dag zonder, of halve dag. Maar samen met mijn man gezellig roken was heerlijk. ;)
    Ik heb nu gisteravond voor het laatst gerookt. Was ook zo stom.. gisteravond, brak mijn sigaret, dus heb ik beetje provisorisch gerookt. Had er nog 1 voor vanmorgen bewaard, bewust de laatste dacht ik... jahoor, was mijn pakje sigaretten nat geworden. Haha het was dus duidelijk dat ik echt MOET stoppen en werd me niet gegunt om nog even die laatste 2 te roken haha. :p

Maar goed nu dus al een tijd zonder, ben wel wat licht in mijn hoofd, beetje hoofdpijn, kan dat daardoor komen of is dat gewoon door iets anders?

Punt is wel.... mijn man rookt ook.... en die wil niet stoppen. :(
    We zijn bezig voor een kindje, en dat is ook de voornaamste reden voor mij dat ik gestopt ben! Ik wil gewoon goed in vorm zijn. ;) Maar goed het maakt het niet heel makkelijk.

Ik was vanmiddag bijna in de verleiding om toch een pakje te kopen, ben ongesteld geworden dus dacht ach ja nu maakt het toch niet uit.. maarja als ik het nu niet doe dan komt het er gewoon niet van!

Pfff vind het wel heftig hoor! ;)

15. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    @Charise welkom en super goed van je dat je bent gestopt.

@Lola1982 beterschap hopelijk gaat het nu weer wat beter met je.

Hier inmiddels bijna 3 maanden gestopt. Ik ben er super blij mee, de beste keuze ooit. :p

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Charise, goed van je hoor, hoop dat je het volhoud, schrijf maar lekker veel met ons mee!

Lola, voel je je al wat beter??

Stefanenlaura, in 1 woord wauw!:D

Mama van sepp, hoe gaat het daar?

Hier vandaag een beetje een sjaggiedag hahaha;)

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Charise welkom! Goed van je! Wel moeilijk wanneer je man nog rookt maar goed helaas kan je niets voor hem beslissen.

Lola beterschap! Ik hoop dat je snel opknapt. :$ 5.00 uur pffff lekker hoor zo een nichtje haha wel gezellig dat ze komt logeren.

Palmie hier alles goed hoor. Wel een moeilijk weekend achter de rug en ik merk dat ik soms nog behoorlijk licht geraakt kan zijn ;);)
    Hoe is het bij jou? Al een beetje bij getrokken?

Stefanenlaura gefeliciteerd!!! Wat een leuk nieuws!

18. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Mama van sepp, gaat wel weer nu, ben Wie trouwt mijn zoon aan het kijken hahaaha echt lachen! Ik ken het hoor dat lichtgeraakt zijn:D

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou ook graag mee willen kletsen. Rook nog steeds maar heb steeds meer de drang om te stoppen. Alleen het daadwerkelijk uitvoeren ervan schuif ik telkens vooruit. Welke manieren gebruiken jullie?

20. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    He Ladies!

Zoooooo he! hier vandaag echt even een heftig moment gehad :$
    Stress op mijn werk was even zo hoog dat ik er gewoon even van naar buiten moest om af te koelen en het zat echt in mijn hoofd om gewoon bij de eerste de beste voorbijganger een peuk te bietsen want ik moest gewoon even ontspannen (alsof een peuk dat doet ;) maar goed)
    uiteindelijk heb ik gewoon even 10 minuten een rondje gelopen en is het mij gelukt om dat gevoel van me af te zetten en te ontspannen door alleen een rondje te lopen :) ik moest wel bijna huilen omdat ik zo graag wilde roken ;):) maar niet gedaan!! Oh yeah! :D
    Hoe is het bij jullie?

Deel Deze Pagina