Stoppen met roken club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama van Sepp, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Stefanenlaura, gefeliciteerd!! Lola, voel je je al wat beter? Mama van sepp, nog moeilijke momenten gehad of merk je al dat het iets beter gaat?

2. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    hoi dames! ik meld me hier graag aan! wij zijn nu 7 rondes bezig voor een kindje en wil ook graag stoppen met roken! maar ik raak al in paniek bij het idee! ik ben al een x een halfjaat gestopt zonder moeite! en weer begonnen helaas! en nu weet ik gewoon niet hoe ik het moet doen, ofja ik weet wel hoe natuurlijk:p maar ik durf het niet! mijn vriend rookt niet,heeft ook nooit gerookt en hij denky dat t zo simpelis als wat om te stopen... nou echt niet!

ongeloofelijk knap voor diegene die al gestopt zijn(volgens mij inmiddels iedereen hier)

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Bedankt voor jullie welkom!Zaterdag ga ik mijn laatste roken! Oef ben benieuwd. Rook echt belachelijk veel nu...

Wil jullie ook nog even om een gunst vragen... Willen jullie even op mijn zoontje stemmen? Hij doet mee met een verkiezing, maar wordt steeds ingehaald door een ander. De link staat in mijn handtekening. Het gaat om het kindje met de rode haartjes die over de schouder van zijn moeder kijkt..

4. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Palmie Hier alles redelijk onder controle :) vandaag een goeie dag gehad :)
    Ik was vandaag in een super leuk kleding winkeltje in Den Haag en toen kwam het feit ter sprake dat ik kinderen heb waarop de dame in de winkel tegen mij zei "dan heb je zeker wel jong kinderen gekregen" mag ik vragen hoe oud je bent" waarop ik zei nou valt wel mee want ik ben 32. Zij had me dus pas 25 geschat!!! :D Ze zei want je hebt nog zo een frisse huid :D

Whahahaha goed he :D en dat allemaal vanwege het gestopt zijn met roken (tenminste dat denk ik wel ;))

Dus zoals je begrijpt was mijn dag gemaakt vandaag!!!

Hoe is het bij jou??

5. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @ all hoe is het met jullie?

@ charisa al gestopt?

@ maja Het is ook moeilijk hoor maar ik kan me voorstellen dat mensen die nooit verslaafd zijn geweest het zich niet voor kunnen stellen hoe moeilijk het is, dat heb ik namelijk ook met drugs verslaafde.

Hoe heb je het de vorige keer gedaan dan? aangezien je toen geen moeite had?

@frummelke gestemd hoor :) Aanstaande zaterdag dus :) Ik steun je hoor! Je komt hier maar gillen en schreeuwen! wij helpen je er wel doorheen :)

6. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    @frummelk : ik doe met je mee! ga ook zaterdag stoppen heb ik net besloten! spannend. ik heb gestemd op je zoontje, wat een schatje zeg. succes alvast!

7. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Jij ook succes!!! Het helpt echt wanneer je een groepe hebt die hetzelfde doormaken!
    en nu heb je ook nog een stop partner :D

8. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    @mama van sepp: de vorige x(of ja al 100stop pogingen hiervoor:p) had ik in een keer besloten om te stoppen en ook meteen daarwerkelijk gestopt zo vam de eennop de amdere dag! ik snap tot heden nog niet hoe ik dat heb gedaan em volgehouden. maar ik rook nu wel een stuk meer als toen helaas!

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Het word een beetje saai maar echt waar, gewoon doen!! Hak die knoop door anders komt het er nooit van toch?

10. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    dankje wel:D ik denk waarom ook niet stop dan gewoon samen met frummelk! inderdaad wel fijn dat je er dan niet alleen voor staat!

zeiden jullie iets tegen jullie omgeving toen jullie gongen stoppen? ik durf het niet meer te zeggen na al de keren dat ik heb gefaald. het enige watbik tebhoren krijg is pff dat lukt je toch niet of hahaha alweer?? lekker ontmoedigend.. dus hou t lekker stil denk ik en wacht tot ze het zelf in de gaten hebben!

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Heerlijk he die complimentjes dat motiveert enorm toch? Hier alles onder controle, zit lekker op de bank voor Expeditie Robinson, Chloe ligt lekker te slapen en mijn vriend is voor 2 dagen op cursus voor zijn werk dus lekker rustig hier hahaha

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ik heb het juist wel iedereen verteld omdat ik me dan niet wil laten kennen dat ik het niet vol kan houden;)

13. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey meiden, super knap hoor, veel succes.

Ik ben vanaf mijn 14e een extreme kettingroker geweest. Ben van de ene op de andere dag gestopt, cold turkey. Als ik het kan ....

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    kunnen wij het ook, thanks meid voor de support!

15. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Nou zeker! er is geen betere stop motivatie (behalve gezondheid dan ;)) :D

Oeh dat klinkt heerlijk rustig daar. Hoe is het met Chloe? beter vandaag?
    Wat voor cursus heeft je vriend?

16. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Goed bezig! Hoe lang ben je nu gestopt?

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Chloe is er volgens mij weer aardig bovenop gekrabbeld, ze was de hele dag bij opa en oma omdat ik moest werken en die zeiden dat het erg goed ging, eten is nog niet je van het maar ja komt vanzelf wel.......Jeroen heeft een 2 daagse OR cursus!

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Gelukkig maar! en dat eten kan inderdaad goed bij tandjes horen. Dan is het hier ook gelijk prut met eten wanneer die tanden opspelen.

OR cursus als in Ondernemings Raad cursus?

19. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Yep;)

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012