Ja tis inderdaad rustig hier, gaat hier ook goed hoor al voel ik me niet zo heel lekker, zal wel een klein virusje onder de leden hebben. Was hier vandaag 23 graden Alles nog goed met iedereen?? Dikke knuffels voor iedereen omdat we zo goed bezig zijn
Hier ook alles goed Hier was het ook 23 graden. Ik heb lekker in een korte broek en t-shirt gelopen. zit er nu nog in. Ik ben normaal een echte kou kleum. En lig normaal al onder een kleedje
Hoi Dames, Ben er ook nog hoor! Was echt niet lekker afgelopen week, maar geloof dat het nu snel de goede kant op gaat! Bijna 3 weken op de teller, voel mij zo trots en blij zonder sigaret! Straks even rondje hardlopen! Fijne dag allemaal!
Het stoppen is voor vandaag niet gelukt.... Heb een paniekaanval doordat zoonlief niet drinkt. Heb namelijk een post traumatische stress stoornis doordat hij direct na de bevalling ernstig ziek is geworden.
Hello ladies Palmie het was inderdaad ook erg warm! Ik moet zeggen dat ik het niet echt lekker vind Geniet van je weekend ik ga zo met de hele Fam. Naar een kinder verjaardag. Lola fijn dat je weer wat aan het opknappen bent! Veel pleIermet hardlopen! Ga je weer met je date? Frummel hè wat jammer nou. Paniekaanvallen ik weet er alles van! Helaas los je die niet op door te blijven roken maar dat weet je waarschijnlijk zelf ook wel
Naar een kinderverjaardag geweest vandaag maar aangezien de rokers op een balkon stonden met de deuren open konden wij binnen lekker mee genieten van de rooklucht! Jeetje wat werd ik er misselijk van! Dat is weer eens wat anders dan trek krijgen in een sigaret! Fijne avond Ladies!
@ Mama van Sepp, ja weer met mijn hardloopdate geweest. Net toch maar afgesproken om donderdag ook echt gewoon te daten. hihi! We hebben ook afgesproken om vanaf volgende week op vrijdag ochtend hard te lopen voor ik moet werken. (om de week) Dus qua hardlopen is het hartstikke leuk! En hij ziet er onwijs sexy uit! haha.. He bah, ja lekker dan als het naar binnen waait. Ik heb ook wel eens op huisbezoek (werk) dat mijn clienten zo roken dat ik er helemaal misselijk van wordt. Bah. Als ik dan op kantoor kom stink ik aan alle kanten naar de rook! Goor hoor, dat deed ik mezelf eerst vrijwillig aan door het zelf te doen... @ Frummel, He wat vervelend meis.. Helaas weet ik ook alles van paniekaanvallen af. Het is wat de mama van Sepp al zegt, alleen heb je er nu niets aan! Sterkte!
Succes Frummel Lola hahah super dat hij er sexy uitziet met hardlopen! Dan weet je dat het verder ook wel goed zit En wat gaan jullie donderdag op de normale date doen?
@ Frummel, succes! @ Mama van Sepp, heb gezegd dat ik mij laat verrassen! haha.. Dus ben benieuwd. Vanavond om 9 uur is het alweer 3 weken terug dat ik mijn laatste sigaret uitdrukte! Al met al gaat het erg goed!
Vanavond 22.00 uur voor mij dan ook 3 weken. Het gaat goed met up's en down's hier. Vanavond ga ik lekker naar de sauna met een vriendin (roker) en nu vind ik het dus al moeilijk omdat zij wel "mag" roken en ik niet maar dan moet ik het even ombuigen naar ik mag wel maar wil niet maar dat is best een gevecht in mij.n hoofd kan ik je vertellen! Fijne dag vandaag!
@ Mama van Sepp, hopelijk kun je er een beetje van genieten... Balen dat je ook van die moeilijke momenten hebt.. Ik moet zeggen dat het bij mij wel mee valt, maar ja was vorig jaar okt. tot eind april ook gestopt, dus heb nu 5 maanden gerookt, ws zit het niet roken al wat in mijn systeem. Of de echt heftige momenten moeten nog komen.. Moet wel zeggen dat ik er nu wel meer mee bezig ben dan de eerste week!
pfff zwaar.... Willen jullie trouwens effies stemmen op mijn kleine man? We kunnen iedere stem hard gebruiken.. Zie mijn handtekening
Frummelk ik probeer je een prive bericht te sturen maar je instellingen zeggen dat je die niet kunt of wilt ontvangen.. vandaar dat ik je even hier kom stalken.
@ Frummel, gestemd, wat een poppie! En je staat bovenaan met je stemmen! Zwaar vandaag gehad? Maar je hebt mooi wel de eerste dag in je zak!
Hier.nog steeds gestopt. Gaat vrij makkelijk vind ik. Wel jammer dat ik steeds een grieperig gevoel hou!