Sterkte Palmie! Hier gaat het aardig, in de ochtend blijft het moeilijk rest van de dag gaat het wel goed
Beterschap palmie Gelukkig steeds beter te verdragen. Wel volumme longen bezorgen mij problemen. Kan niet uit leggen wat ik bedoel. Probeer ik wil morgen.
Thanks, mijn keel begint nu beter te voelen en nu word de hunkering naar het sigaretje toch wel weer heel groot pfffff
Hoe is het hier met iedereen? Hier gaat het nogsteeds goed, al is het wel moeilijk om bij de winkel geen sigaretten mee te nemen, of als ik langs de sigarenboer rij. Het gaat wel goed. Maar ik ben wel vreselijk benauwd. Het duurt me wel een beetje te lang. Mjah, volhouden maar.
Gaat goed net bij assistente geweest nog zeker een maandje met die medicatie door gaan. Ging goed en deed niet moeilijk over mijn terug val sigaret! Gelukkig maar en ben ook niet aangekomen. Mijn bloeddruk was ook helemaal top te laag weer zelfs cijfers vergeten maar ik heb altijd al een lage bloeddruk.Dat is nog eens iets positiefs aan mijn lijf. Dat met die longen soms droom je van roken en automatisch rook ik dan in gedachten dat kan het zijn dat mijn longen daar wat op reageren en ik er hyperventilatie van krijg haha. Maar ging goed nu twee weken gestopt ben echt blij. Het woord ook gewoner niet roken.
Hier beetje ziek aan het worden dus niet zo behoefte aan roken. Al 2 dagen in de avond zo beroerd als een hond. Dus ga zo lekker mijn bedje opzoeken. Iedereen heel veel s6 en volhouden he
Het is vandaag z.n dag dat ik echt overweeg om een pakje sigaretten te kopen. Niet verwacht maar vandaag is het een pittige dag. Denk schrijf het wel even op ben ik het in elk geval kwijt. Mis het soms zo ontzettend maar ja we doen het ergens voor he.!!Voor mijn zelf voor mijn gezondheid voor mijn geld haha wel voordeel o heb nog 20 euro o lekker die kan ik beste zo als ik wil hoef er geen bus shage meer van te kopen dus als ik wat extra in kar stopt kan dat haha weer een voordeel ontdekt. Maar ja af en toe wahhhhhhhhhhhhhhhhh waar je van hield kan je soms echt wel eens flink missen en ja ik mis het roken.Gewoon buik pijn van haha zo maar weer een zak snoepjes halen. DAT mag. Ik verwen mij zelf wel op een andere manier. Week twee is voor bij nu week drie hoe is het met de andere dame.s???
Hallo! Beginner hier! Nou ja een beginnend stopper ik heb afgelopen zaterdag mijn laatste sigaret gehad. Ik had wat keelpijn en dacht probeer het eens.. moet zeggen dat het aardig goed gaat alleen het geestelijke stukje drang blijft veel aanwezig. Ik associeer roken ook met ontspanning en gezelligheid en daar heb ik af en toe wel erg behoefte aan! Is er iets wat jullie in de plaats van roken doen? Ik merk wel dat ik tijd over heb haha
Whaaaaa Elmo ik heb elke dag zo'n dag bah bah bah, moet me elke keer bedwingen om niks te kopen en dat vind ik zooooo moeilijk......
Ik vind de gewoonte ook het moeilijkst volgens mij en heb eigenlijk nog niks concreets gevonden wat ik in plaats daarvan kan doen, sta open voor goede tips hahahaha
Ik ben nu sinds 1 januari gestopt met roken. Ik heb dit jaar wel 1x op een verjaardagsfeestje gerookt, maar verder helemaal niks. Ik denk er nog wel elke dag aan en vind het echt heel lastig.
Dames ik ben nu iets meer dan 2 maanden gestopt en echt het went!! De gewoonte sluipt er langzaam uit. Ik associeerde roken ook met gezelligheid, maar nu ik merk dat het ook leuk is zonder sigaret en vervaagd die gedachte ook langzaam. Heel soms denk ik van goh een peukie zou wel lekker zijn (zoals net toen ik in de zon stond). Maar al gauw dacht ik aan hoe vies het zou smaken. Zet m op👍