Die zijn nog duurde dan roken haha ze zouden ze ( gebruiksvriendelijker moeten maken voor stoppers haha)
Daar heb ik me inderdaad al vaak over verbaasd! Roken kost me 40 per maand, en die pleisters 40 per week. Lekker motiverend :/ Overigens vergoeden bepaalde zorgverzekeringen de pleisters, maaaaarrrr dan moet het wel via de online apotheek besteld worden ipv via de eigen apotheek (zo begreep ik het van vgz). Misschien dat eens aankaarten!
Ja 24 uur zonder roken haha gehaald!! Wel af en toe teug van die E sigaret maar voor de rest niks... Hoe het gaat tja net zo als vanmorgen maar het lukt. Of ik aandacht vraagt ja zeker.Haha. Maar eerste 24 uur zitten er op haha. Mag mij bijna EX-Roker noemen haha.
Even vraagje voor de andere stoppers was dag twee ook jullie moeilijkste dag heb steeds het gevoel om naar de AH te rijden voor een pakje sigaretten ( niet gedaan)maar dat gevoel ondanks ik nee zegt. Dus vraag voor de stoppers dag twee het ergste. Ik mis ze zo echt kan we janken! Niet dat ik toe geef zeker niet!
Lieverd je bent een KEI! Super trots op je! 😘 En Jada en de andere meiden die nu net gestopt zijn, volhouden hè! 💪🏼💪🏼
Je weet dat je moet stoppen. Bedenk je dus elke keer : Als ik hieraan toegeef moet ik weer helemaal opnieuw beginnen en ik ben nu al .. uur gestopt met roken. Kei Super Ongelooflijk Stoer en Knap van je !! Zet door... De zin/trek wordt steeds korter en elke keer verbaas je je weer over - nu al een uur niet eens eraan gedacht/nu al een middag /nu al een dag.. etc... Heb je een app zoals StopTober oid?
Knap hoor meiden!! En heel goed dat jullie steun zoeken via een topic! Is net een steun in de goede richting. Vind het zo gemeen van die fabrikanten dat ze die klere dingen zo verslavend maken.......
Hihi ja zeer begrijpelijk mijn longen doen gewoon zeer. Als of ze beginnen te ontspannen echt hoesten nog niet., Maar longen merk dat ze zo iets hebben van echt!! Wel toen ex net dochter treurig bracht drie kleine trekjes genomen heel snel. Maar dat betekend niet stoppen. Vind vies gelukkig maar. Nu weer verder E neem ik eigenlijk ook niet. Had nicotine kauwgom besteld jak. Maar geval van nood an ik nu ook kaugompje nemen. Ik ben niet boos op mijn zelf drie trekjes. Wil morgen naar mijn moeder die rookt. Dus misschien dat ik niet gaat. Die verleiding vind ik nog te groot merkte ik aan die drie trekjes vanmiddag. Dus even rokers mijden.
Hoe doen jullie het met veel actieve rokers om je heen? Als ik wel naar mijn moeder gaat pff zal verder vuurdoop zijn.
Stoppen met roken is niet altijd even makkelijk. Ik ben dik zeven jaar geleden gestopt, van de één op de andere dag en eigenlijk zonder moeite. Ik heb vooral achteraf wel momentjes gehad dat ik dacht; wat zou het nu lekker zijn! Maar goed; iedereen die nu aan het stoppen is; echt onwijs goed, wees trots op jezelf, want je doet het wel even! Elmo: kun je je moeder vertellen dat je stopt en dat het moeilijk is en haar vragen hier rekening mee te houden? Misschien kan ze even in de tuin roken, of in de schuur. Hoe doet ze dat dan als je de kinderen bij je hebt? Wat je ook kunt doen is om op een plek af te spreken waar niet gerookt mag worden. Dat is ook handig Dat is wel het fijne van tegenwoordig; je mag nergens meer roken. Dan kom je dus alleen nog bij de mensen thuis die wel roken. Ik ken ze amper eigenlijk. Eentje op moment en die vraagt altijd of ik het erg vind. Buiten het feit om dat het vreselijk stinkt en met name mijn kleding, trek ik die ene sigaret wel. Ze zet ook altijd de deur even open. Mijn moeder rookt ook, maar als ik er ben doet ze dat niet.
Ze rookt wel in huis als mijn dochter er is rookt ze in de keuken. Ver van woonkamer. Normaal liep ik mee. Hihi. Zal mij het zwaarst vallen niet mee lopen. Zee oud om trots als het mij lukt ze is ook verstokte rookster. Toch c morgen maar gaan vuurdoop. ... Zondag ga ik denk zwemmen met dochter. Even afleiding. Maandag iedereen weer naar school. Ik naar vrijwilligers werk. Komt goed. Gewoon gemis maar Lees ook veel nu voordelen stoppen met roken. Helpt ook weer. Hier er over hebben helpt ook. Gewwon die steun ben zeer blij mee. Van mij afpennen. Thanks ladys. Was echt verslaafd maar mede door hier. Lukt het.