Beste verloskundige, Ik had even een paar vraagjes. Wij zijn bezig met icsi en nu heb ik op dinsdag 2 oktober een terugplaatsing gehad van een blasty...... Eerste paar dagen nergens laat van. Daarna kreeg ik een zwaar gevoel In onderbuik met een soort ongi gevoel. Nu sinds 2 dagen erg last van me onderrug net boven stuitje zeg maar. Gisteren zat ik in bad en zag me vriend opeens allemaal kleine witte puntjes op me tepelhof, deze waren gisteravond weer weg. Vanochtend maar eens een test gewaagd maar die was omo wit. Nu ben ik benieuwd of de test nog positief kan worden (maandag is me nod dag) of waar die klachten anders vandaan kunnen komen. Ik snap dat rugpijn overal vandaan kan komen maar die witte puntjes? Ik heb de terugplaatsing in natuurlijke cyclus gehad dus zonder hormonen etc. Alvast bedankt voor de antwoorden Gr. Kirsten
hoi het is logisch dat je na een terugplaatsing overal op gaat letten. Helaas zijn lang niet alle klachten te verklaren en is al helemaal niet te zeggen of ze op een zwangerschap zullen wijzen of niet. Ik zou pas een test doen op je NOD, daarvoor is gewoon te vroeg en je maakt jezelf gek. Probeer gewoon geduld te hebben tot maandag. Succes en ik duim voor je! Mirjam