Heb e.e.a. gelezen, nu met 2x0,5 mg zijn de bijwerkingen te doen. Maar straks moet ik over naar 2 x 1mg als de bijwerkingen me dan te heavy zijn ga ik weer terug naar 2x 0,5mg
Ik ben in aug 2011 gestopt met behulp van champix. Ik was wat sagarijniger maar niet depressief ofzo... Verder waren de bijwerkingen moe... raar dromen en erg misselijk.. met name de overgang na 2x 1 mg. Ik ben toen al gauw terug gegaan na 1x 1 mg... met 6 weken was ik van de champix af... Het is geen wonder middel maar gaf mij het laatste steuntje in de rug... de extreme afkick verschijnselen die ik bij eerdere stop pogingen had waren drastisch verminderd.. Ik ben nog altijd blij dat ik die medicijnen gebruikt heb en heb ook nooit behoefte aan een sigaret.. Succes... als je echt wilt dan lukt het je!
wat goed dat je gaat stoppen! ik lees ff mee want heb 11 januari afspraak bij huisarts om ook te stoppen! ben nu al bezig met "gewoonte" sigaretten eruit te halen, dan zal het stoppen ietsie makkelijker zijn.. hoop ik..
Mijn man is al eens 2 jaar gestopt mbv Champix en ik heb het ook eens geprobeerd maar telkens ik net een pil op was echt een kwestie van minuten en dan hing ik over de wc pot in overleg met de huisarts gewoon minder aangehouden omdat je lichaam eraan moet wennen schijnt dus ik heb elke dag gewoon 0,5 mg genomen en nooit meer meer genomen en moet zeggen na 5 dagen was ik op een dag gewoon eens vergeten om te roken echt bizar wist niet wat me overkwam. Uiteindelijk ben ik toch weer beginnen met roken omdat we samen zouden stoppen ik was gestopt maar manlief niet dus ben ik maar weer begonnen echt slecht. Ik ga binnenkort maar weer eens een poging wagen want heb nog heel wat Champix liggen. Ik denk als je er volledig achter staat en Champix neemt je het wel een stuk makkelijker maakt ! Succes!
Heej! Ik ben nu 2 jaar en 2 maanden gestopt mbv champix. Ik wilde stoppen voor mn gezondheid en omdat ik gestopt wilde zijn als we voor een kindje zouden gaan. Mijn ervaring is erg goed met deze manier van stoppen. De zin om te roken was al snel verdwenen, waardoor ik ook niet meer op zag tegen de daadwerkelijke stopdag. Wel voelde ik me op een gegeven moment een beetje 'raar'. TOen besloten met de stopcoach op halve tabletjes over te gaan. Het voordeel hiervan was ook meteen dat ik langer deed over het afbouwen. Nu dus ondertussen alweer dik twee jaar gestopt, en gaat hartstikke goed! Heb eigenlijk nooit erg moeilijke momenten gehad, en heb ook absoluut geen behoefte weer te roken! Heel veel succes met stoppen, geloof in je zelf, het allerbelangrijkste!
Nou, uiteindelijk na gisterenavond niet meer ingenomen. Werd gisteren ineens zo misselijk en raar in mn hoofd. Vanmorgen 'vergeten' en eigenlijk de hele dag misselijk en raar geweest. Net in bed paar minuten behoorlijk misselijk geweest en buikpijn gehad, poepen wil ook niet lukken. Moet morgen dus naar de huisarts maar denk dat ik helemaal ga stoppen met de Champix.. Wordt vervolgt
tja ik zeg nogsteeds cold turky ik moet al dat soort rotzooi niet is slecht voor je ... ik ben nu 2 maanden gestopt met roken zonder hulpmiddelen