goedemorgen iedereen iedereen heel veel su6 en wat goed zeg dat jullie het volhouden wij mijn vriend en ik stoppen aankomende zaterdag 28 juli hij stopt met me mee om me te steunen zaterdag kan ik ook testen dus vandaar die datum ....en mocht ik toch nog ongi worden dan grijpen we niet naar een sigaret we zetten door liefs kaley
Vond het hier ook al zo stilletjes Kaley...KEIGOED van je! Echt wel super dat je vriend met je mee wil stoppen. Dat is al een enorme hulp. Anders zou het voor jou alleen maar moeilijker zijn. Samen stoppen is toch ook veeeeel leuker Hoop dat jullie het allebei volhouden! Succes!
wat goed van jullie dat jullie die beslissing hebben genomen! heel veel succes voor jou en je vriend. hoop dat die wat meer wilskracht heeft als de mijne (die hield het een halve dag vol hahaha) als je het moeilijk hebt en je wil ff klagen of de rest hier een hart onder de riem steken...this is the place!
ze zijn gewoon ontzettend zwak. met smoesjes als ja het is zoooo druk op het werk loop de hele dag te stressen. ja nou en!
die van mij zegt gewoon jij hebt al zoveel ervoor moeten doen dit is het enige wat ik voor jou kan doen ..... we zijn al eens eerder gestopt maar toen pleegde mn neef zelfmoord en ben ik weer begonnen weet dat het geen excuus is maar goed we doen het nu voor een goed doel meer vruchtbaarheid .....voor ons wondertje (wie weet draag ik het al )en voor een gezond lichaam liefs kaley
Nu ja, zwak zou ik zo toch niet meteen durven zeggen hoor Het is nu eenmaal een verslaving en het hangt echt van persoon tot persoon af hoe moeilijk of gemakkelijk het stoppen gaat. Mijn vriend is helemaal niet zwak hoor, maar hij is chauffeur van beroep en zit hele dagen op de baan. Denk dat ik het dan ook heel erg moeilijk zou hebben hoor Denk vooral dat het bij mannen niet zo erg knaagt als ze roken. Het zijn ook niet de mannen die de baby's moeten dragen he? Wij vrouwen willen echt een rookvrij lichaam en omgeving en vinden dat erg belangrijk, maar mannen zien dat anders omdat hun lichaam voor onze zwangerschap eigenlijk niet rookvrij hoeft te zijn (enkel voor hun zwemmertjes dan ) Maar toch...is altijd fijner als vriendjelief mee stopt he. Al is het maar ter ondersteuning
niks is een excuus, maar er zijn wel redenen! je moet niet vergeten dat stoppen met roken op wilskracht gebeurt, en als je dan zo'n verlies te verwerken krijgt is de wilskracht denkik ver te zoeken. maar meid ik wens jou en je vriend alvast heeeeel veel succes en hoop dat je snel in verwachting mag zijn!
haha van mijn vriend vind ik het toch echt zwak! hij met zn stoere praatjes over het nooooit meer roken...allemaal blablabla!
Zalig! Echt SUPER van je vriend! Waren ze allemaal maar zo he en van je neef...echt erg Maar je moet dat geen excuus noemen hoor. Is een heel triestige gebeurtenis en dan is stoppen ook echt moeilijk
bedankt voor jullie lieve reacties weet ook wel in mijn hart dat het geen excuus was en we hadden een sterke band we spraken elkaar elke dag dus logisch dat je dan naar iets grijpt om je zenuwen te bedaren ik moet nog ff wachten tot zaterdag dan kan ik testen aangezien ik weet dat te vroeg testen echt nog geen zin heeft heb het eerder gehad ook positief en eindigde in een MK dus w8 nu liever liefs kaley
By the way Kaley, onze cyclus loopt gelijk. Zaterdag is ook mijn NOD Maar ik verwacht gewoon mijn Dus weinig hoop hier
hey mobius ik weet het niet hahah voel me wel anders maar ach denk ik elke maand hihi we hebben in ieder geval een goed doel zaterdag of een positieve test en geen sigaret of lekker vol goede moed verder zonder de schoorsteen aan hahaha liefs kaley
hey kaley SUPER dat je de beslissing hebt genomen om te stoppen met roken, en nog wel samen met je man/vriend, kan niet beter! De moeilijkste, maar vrijwel de beste beslissing in jullie leven Ik vind het erg om het te lezen wat er met je neef is gebeurd, en je hoeft geen excuses te zoeken of je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hier omtrent. Ik vind het bijzonder knap van je dat je NU de beslissing hebt genomen om te stoppen! Ik wil je dan ook bijzonder veel succes toewensen en trek je op aan de meiden die hier al gestopt zijn, kom ventileren of brullen als je daar behoefte aan hebt en kom hier ook je vreugdemomenten delen waar wij dan ook van kunnen genieten Ik hoop dat je een positieve test in je handen mag houden zaterdag, samen met mobius en dan zal die motivatie om van die kankerstokken af te blijven nog groter zijn dan ooit tevoren! Een dikke duim voor je en doe dat goed hé liefs claire
dank je dank je! morgen maar eens zien, ga morgen naar een hardcore festival met vrienden, en aangezien ik nu ook op de wachtbank zit word dat een nuchter feestje. maar het is mijn 1e feest sinds het stoppen met roken...ben benieuwd