hoi hoi ik meld me aan haha ik ben sinds een week of 3 gestopt met de pil en ben sinds maandag gestopt met roken, heb het heel de week vol gehouden en nu is het weekend en nu lukt het niet ik heb er vrjidag 1 gerookt en gisteren 4 vandaag ook een stuk of 4 is iig al een stuk minder dan eerst maar ik wil het helemaal vol kunnen houden maar ik vind het echt moeilijk na 48 uur is je nicotine wel weg maar ik blijf zin hebben in een sigaretje. xxxxxxxxxxxxxxx
Hoi meiden, Ik had me ook aan gemeld, maar ben sinds kort al weer begonnen met roken ik kon het gewoon echt niet. Ging meer snoepen en was 2 kilo aan gekomen :S Dus thja.. Maarum Anno meisie jij ook hier gezellig .. Succes meid maar dat had ik al gezegt op het andere topic xxx
hoi ja gezellig he ik denk ik kan wel wat steun gebruiken aangezien het dit weekend niet echt is gelukt....... maar we kunnen het doe je nu ook weer mee dan bloempje? xxxxxxxxxxxx
Ik gata zeker weer proberen, alleen vandaag ff me pakje op roken haha zo zonde om weg te gooien sorry. en vanaf morgen ga ik er zeker weer tegen aan xxx
is idd zonde om weg te gooien kost al genoeg.ik ga er vanaf morgen ook weer tegenaan dus ik zal aan je denken als het moeilijk wordt xxxxxxxxxx
nee wordt makkelijker je bent niet de enige die het moeilijk heeft en laat me niet horen dat je gerookt hebt he haha vriendin vermoedde al iets, uhm je stopt met roken en je stopt met de pil (hubbie per ongeluk veraden en ikke gezegd dat het voor de buikpijn was) maar ik heb gezegd dat het niet zo is kan niet liegen dus ze moest me wel geloven denk ik zal straks als het zover is wel te horen krijgen...... xxxxxxxxxxxxxxx
Haha mensen hier in de beurt hadden het nog geen eens door dat ik gestopt was Maar ja ik hoop dat ik het vol houd, was bijna 2 maanden gestop(geloof ik) xxx
hier had ook nieman het gemerkt maar ik was toen 4 uur gestopt ofzo en toen had ik het daar met die vriendin over. xxxxxxxxx
Hoi meiden,ik kom eens ff kijken hoe het hier gaat,lukt het stoppen met roken? Ik ben nog steeds gestopt[15-08],heb er ook wel eens moeite mee hoor,vooral met uitgaan of visite,pff..Maar ben altijd blij dat ik het niet heb gedaan ook niet dat ene sigaretje! Wil jullie heel veel succes wensen,het blijft moeilijk,tis toch een verslaving. Voor iedereen die gestopt is:HEEL KNAP,HOU VOL! =D> =D> Voor iedereen die gaat stoppen:HEEL VEEL SUCCES!
hallo! ik kom jullie ook even een hart onder de riem steken ik heb sinds mijn laatste sig( 17-6 ) ook niet meer gerookt! en ben er blij van dat ook ik de verleiding voor dat ene sigaretje heb kunnen weerstaan!
Ik kom ook nog even iedereen enorm veel succes wensen! Hier ook nog steeds rookvrij \/ Iemand iets van Claire gehoord?
Snoepen of eerst een pakje leeg moeten maken, dat zijn toch geen redenen om weer te gaan roken of om niet te stoppen
hallo dames! ik ben een tijdje ff nie meer online geweest (ff geen internet) en wilde ook mee gaan stoppen met jullie maar het is me helaas niet gelukt nog vind het zo vreselijk zwak van mezelf! maar ook zo vreselijk moeilijk! het zal en het moet me gewoon lukken ik wil absoluut niet meer roken als ik zwanger ben! (moet wel eerst lukken natuurlijk ) voor alle dames die gestopt zijn SUPER en volhouden he dames! en voor degene die willen stoppen net als ik heel veel succes!
Nou das een goede instelling : Ik ben sinds 15-08 gestopt en heb er nog geen moeite mee gehad en hoop dat het zo blijft! Jij mobius,heb je nog wel eens moeite met het niet roken?
nee, eigenlijk niet Daisy. Heb al wel eens gedacht: verdorie, een sigaretje ou me nu wel smaken. Maar na een paar seconden ben ik weer met andere dingen bezig en ben ik het weer helemaal vergeten. Het is dus niet dat ik me op bepaalde momenten slecht voel omdat ik een sigaret nodig heb
Nou dat is alleen maar goed! Ik had het van het weekend weer,we waren uit eten met een lekker wijntje erbij en ik dacht ook maar 2sec nou lekker een sigaretje na het eten maar was gelukkig ook al heel snel over,ffffjjuuhh