Goed van je Ginny! Ook ik heb gisteren maar heel weinig sigaretten gerookt. Ik ben er nu wel 1 aan het roken, maar vindt hem eigenlijk niet eens lekker
Hier ben ik het helemaal mee eens. Het zit echt enkel tussen je oren. Die eerste dagen zijn bikkelhard, maar vanaf dan ga je je steeds beter en beter voelen. Heerlijk gewoon! Ds meiden... VOLHOUDEN die 1e dagen! Dat had ik de laatste maanden ook heel erg. Kon niet roken als ik er geen kauwgum of drinken bij had. Anders smaakte het me echt niet. Erg he...weten dat het slecht voor je is, en toch blijven roken ook al smaakt het naar niks!
Hoi meiden, Hier kom ik nog eens langs en het doet me enorm plezier dat er al zoveel meedoen op 1 juli Vind het echt fijn dat ik er niet alleen zal voor staan, niemand van jullie en samen gaat ons dat zeker lukken! Ik paf mezelf een ongeluk de laatste dagen en eerlijk waar: het is vooral gewoonte Als ik opsta, na mijn eten, achter de pc, als ik in mijn auto stap..enz enz allemaal ritueeltjes, niets meer of minder dan dat en des te meer ik rook, hoe minder het me smaakt en hoe liever ik zou hebben dat het al 1 juli was En dat is het net bij mij: ik rook zodanig veel nu zodat het me echt echt beu wordt, zodat ik gewoonweg een hekel aan sigaretten begin te krijgen, de stank, de smaak enz en dat maakt het voor mij iets makkelijker om dan te gaan stoppen ik denk dat iedereen zo zijn eigen methode heeft om naar die datum toe te leven minderen werkt absoluut niet bij mij, daar wordt ik stressy van, terwijl het bij anderen net heel goed lukt om het eerst af te gaan bouwen en dan te stoppen dus iedereen zijn eigen manier girls: nog 2 weken, 4 dagen en 15 uren roken! WE GO FOR IT! (en een zwangerschap natuurlijk ook ) liefs claire
Gisteravond had ik een verjaardag, en daar heb ik maar 3 sigaretten gerookt. Best een hele prestatie voor mij, normaal gesproken rook ik er echt veel meer!
hoi hoi dames kom hier ff ons topic uppen en vragen hoe het met iedereen is gesteld mijn hoedje af voor de meiden die al kunnen minderen met roken of die al eerder stopten vooral het minderen is zeker niet voor mij weggelegd het is alles of niets, heb ik al gemerkt van het minderen krijg ik alleen nog meer stress ik leef nu echt helemaal naar die datum toe en ik WIL echt stoppen met roken! hou jullie taai meiden en tot schrijfs claire
Meiden die mee doen ZET HEM OP Ik rook al stukken minder... pakkie drum in de week.. dus het valt redelijk mee hier. Als ik zwanger ben stop ik meteen... We zitten nu op de camping tot sept.. dus buiten roken gebeurt toch. Zou niet weten of mijn manneke ook gaat stoppen mocht ik zwanger zijn.
Hier minder goed nieuws. Was maandag gestopt maar helaas gisteren weer een dipje gehad en....ja hoor een sigaretje Kan weer van nul af aan beginnen Waarom ging het me vorige keer zo veel gemakkelijker en nu ik ECHT een goede reden heb en ECHT wil stoppen lukt het me niet pfff...zit helemaal in een dip nu
ik ken het meisje! maar je raakt er wel uit hoor de tweede poging is altijd moeilijker heb ik me al weten te vertellen en er is helemaal niets verloren hé je kan nog steeds de draad terug oppikken meisje als je jezelf mentaal terug beter voelt, lukt het wel weer terug! zorg dat je er eerst klaar voor bent, een datum prikken en komt zeker wel goed! mijn steun heb je alvast dikke knuffel claire
Ik ga inderdaad de draad weer oppikken, en lukt het me niet deze of volgende week, dan stop ik heel zeker samen met julie op 1 juli!
pfff.. volgens mij w8 mij cyclus gewoon tot het 1 juli is ofzo.. en kan nu echt nog niet stoppen, moet gewoon wat zekerheid hebben... en minderen kan ook ik niet hihi nou is het w8en op een positieve test of tot 1 juli en dan maar stoppen met roken!
we stoppen gewoon met z'n allen op 1 juli maak die belofte met je zelf en leef naar die datum toe en het lukt ons zeker en vast meiden! @visje, heb je al getest of wacht je het nog ff af? nog 2 weken en 1 dag en 8 uur roken meiden! dan klaar ermee liefs claire
heb eergisteren en vannochten getest, beide negatief met kruidvat test.. maar hoeveel dagen na je ei moet je ongie worden?
weet je zeker wanneer je je eisprong hebt gehad meid? de fase tussen ei en NOD kan varieren tussen de 10 en 16 dagen, normaal maar dan moet je wel zeker weten wanneer je je eisprong hebt gehad wel balen meid
ff een update van deze kant. Ik rookte eerst altijd shag. Simpelweg omdat ik dat lekkerder vind dan sigaretten. Ik rookte eerst 1,5 pakje shag p/week. Nu ben ik overgegaan op sigaretten omdat ik dat minder "lekker" vind, en dan dus minder zou gaan roken. En idd dat klopt ook. Ik doe nu 3 dagen met een pakje sigaretten. Das dus ong 8 sigaretten p/dag. Een hele vooruitgang dacht ik zo. moet ook zeggen dat ik de laatste 2 dagen vreselijk veel last heb van brandend maagzuur. Bevorderd iig het niet roken Ik kijk eg enormmmm uit naar 1 juli! en hoop dat ik het deze keer ga redden met jullie steun! groetjes jessica
Vandaag overdag is het minder roken goed gegaan, maar vanavond Moet ook zeggen dat ik door bepaalde omstandigheden erg veel spanning heb, en het stoppen/minderen ook niet echt bevordert. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen!
hey jesjuh wat heb jij een goede stap ondernomen dat is nog s een idee voor mij maar net omgekeerd dan: overschakelen van sig naar shag omdat ik sig toch lekkerder vind ik kijk ook enorm uit naar mijn stopdag, kan precies niet snel genoeg gaan: heb keelpijn, hoest mezelf te pletter als ik opsta en voel me helemaal niet lekker ik weet waarvoor ik het doe en ik wil precies al vroeger stoppen hihihi voorlopig rook ik nog evenveel als gisteren en eergisteren dusss nog geen beterschap voorlopig jusi, zo is het! elke dag opnieuw bekijken en de ene dag is de andere niet, en de ene dag voel je je gewoon beter dan de andere maar 1 juli hebben we geen excuses meer hé visje, voor jou vind ik het wel spannend vinden hoor dag 16 en nog geen duiveltjes hopelijk blijven ze ook weg en kan je volgende week al stoppen met roken met een positieve test in handen sommige testen blijkbaar soms na hun NOD pas positief dus hou nog even de moed erin meisje liefs claire
Zo ik ga weer ff t topic naar voren halen voordat we m straks nie meer kunnen vinden hihihi. Hoe gaat het met iedereen met het minderen/stoppen met roken? Hier gaat het best aardig zit nog steeds op zo'n 8 sigaretten per dag en bevalt me best moet ik zeggen. Wel moeilijk hoor soms maaaaaar tis voor een goed doel he
hallo, ik probeer ook te minderen.. in mijn pauze op t werk rookte ik normaal gesproken echt 2a3 sigaretten even snel weg, om zogenaamd de nicotine in te halen, slaat werkelijk nergen op, maar ja maar nu rook ik er netjes eentje... ik hoop zo dat ik het 1 juli lang ga volhouden, en dan ook nooooooooooit meer een sigaret aan raken! liefs visje83
Ja ik ken het ff het nicotine tekort bijwerken hihihihi Ik ga proberen vanaf morgen nie meer op het werk te roken. Dat word best wel een zware kluif. Ik werk in de thuiszorg en heb clienten die roken dus jah bij dat bakkie koffie zal t wel lastig worden.