Beste Dames, Even een berichtje om jullie veel succes te wensen. Ik ben komende 28 augustus precies 4 jaar gestopt. Ik heb me vrijwillig laten indoctrineren door het boek van Allan Carr. Dat heeft me geholpen inzien wat er zo ontzettend slecht is aan roken, en hoe het roken psychisch werkt. Ik heb me mede door het boek voorgenomen om dat eerste trekje af te slaan. Dan hoef ik al die andere sigaretten en sigaren ook niet meer af te slaan. Dat is voor mij een hele opluchting. Het stoppen met roken gaat me erg goed af, al merk ik wel dat ik zo nu en dan nog weleens trek heb in een sigaret. Dat voel ik aankomen en dan waarschuw ik mijn vriend. De gedachte die mij al 4 jaar helpt om te stoppen is dat kinderen wil krijgen in een gezond lichaam. Dames, veel succes met stoppen met roken. Denk als je het moeilijk hebt inderdaad aan al die redenen om het niet te doen. Groetjes, Sonja
Wat jammer Claire! Maar deze keer gaat het beter gaan, daar moet je zelf in blijven geloven Ben nu toch na veel aandringen van mijn vriend die nicotinepleisters gaan halen en moet zeggen dat het toch wel helpt. Heb nog wel zin maar ik weet dat ik niet kan door die pleister Sangerdjan, hele goede beslissing! Heel veel succes he Prinsessebes, heb dat boek ook gelezen, maar bij mij heeft het helemaal niet geholpen. Erg he? Maar echt wel een dikke proficiat dat je nu al 4 jaar gestopt bent! Wat goed!
he mobius wat goed meisje! ik heb de draad terug opgepakt en is nu terug mijn 2de rookvrije dag! we gaan er met z'n allen voor en mogen de moed niet laten zakken: we zullen stoppen met roken en we zullen zwanger geraken! liefs claire
feli hummel ... ! hou je ons wel op de hoogte hoe en wat ? ben benieuwd wat het ga worden wat hoop je zelf natuurlijk een gezond kindje ...
Het stoppen gaat me erg goed af. Ik heb amper behoefte. Gelukkig. Ben al eens eerder gestopt voordat ik zwanger was, maar toen hield ik het nooit vol. Eindelijk mag ik nu zeggen dat ik een niet-roker ben. En daar ben ik trots op. Jullie ook allemaal heel veel succes. Zet hem op. Liefs Hummel.
Hoi dames Huppel, bezig meid! en volhouden! het doet me plezier om te lezen dat je kindje kan opgroeien tot een gezonde baby in een gezonde omgeving! Mijn rookstop is volledig in het water gevallen het lukt me maar niet dus ik stop gewoon per 1 juli, samen met de rest hier! Dan gaan we ervoor he meiden! Prettig weekend allemaal liefs claire
Hier nog eentje! Voel me zo depri... Wil echt stoppen maar mijn vriend niet. Na elk pakje zegt hij te gaan stoppen maar dan ineens zie ik hem weer staan met zijn sigaret Gisteren beetje uit protest pleister afgedaan en pakje sigaretten gaan halen. Denk dat het anders was als hij niet steeds zou beloven dat hij ook ging stoppen, speciaal voor mij. Ze smaakte totaal niet! Maar zolang mijn vriend niet kan stoppen denk ik dat het mij ook niet lukt. Erg he Dus misschien lukt het wel als ik samen met jullie stop. Dan ben ik toch niet alleen he
mobius, het is niet prettig idd als je vriend je telkens beloofd om te stoppen en dit niet doet, dan kan hij beter eerlijk toegeven dat hij gewoon niet wil of kan stoppen, maar dan kan jij wel gaan bewijzen dat jij het wel kan, en mss volgt ie dan vanzelf stop met roken als je er zelf klaar voor bent, stop samen met ons en samen kunnen we het wel we zijn allemaal vrouwen in hetzelfde schuitje: we willen gezond zwanger worden en een gezonde omgeving voor ons kleintje! bouw uw zelfvertrouwen op, bereid u mentaal voor op 1 juli en het komt zeker wel goed! voel je zeker niet schuldig! liefs, knuffel claire
Hallo meiden, Ik ben gestopt met roken toen we besloten hadden dat we voor een kindje zouden 'gaan'. Ik had het allerergste verwacht maar het is me allemaal zo ontzettend mee gevallen! Het is een van de beste dingen die ik in mijn leven heb gedaan, het is heerlijk om een ex-roker te zijn, helemaal nu ik mama ben! Meiden die willen stoppen, heel veel succes, het is zo makkelijk/moeilijk als dat je het zelf maakt!
Nog een paar daagjes en dan is t gebeurd meiden! Heel veel succes vanaf hier (ik ben nu ruim n jaar gestopt, en daar ben ik gewoonweg errug trots op)!
Ik heb de Alan Carr training gedaan en dit was voor mij de enige manier op gestopt te blijven. Was eerder cold turkey gestopt maar ze leggen je daar ook uit waarom het slagingspercentage zo laag is (ik meen 5 %) Ze laten je op een andere manier naar roken/sigaretten kijken en ik ben dolblij dat ik die kennis heb. Normaal was het een ramp als ik moest stoppen van mezelf. Nu bijna een feestje, ik geniet er nog steeds van als ik anderen zie roken. Ik was eerst ook sceptisch, maar gewoon doen! Als je weer gaat roken krijg je je geld terug dus je hebt niets te verliezen. Oh ja, en het is niet te vergelijken met het boek.... Liefs Mickey
jaaaa nog 2 dagen roken en dan gelukkig stoppen! ik kijk er erg naar uit! samen gaan we STOPPEN! dussss, nog 2 dagen erop los roken en dan klaar met die nicotineduivels!
het lukt je wel jusi! geen bang hebben om te stoppen, het komt allemaal goed een portie zelfvertrouwen, motivatie en wilskracht en het komt goed!
heel veel succes mensen. Als je er 100% achter staat lukt het jullie wel. Het is mij ook gelukt, en wat ik kan kunnen jullie ook. Eerste week had ik het moeilijk (vooral na het eten) maar als je vohoud kun je later trots op jezelf zijn. Succes